ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door margaretha, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hallo, vandaag of morgen moet ik ongesteld worden, mijn cyclus is 26 a 28 dagen en op 11 en 12 november hebben mijn vriend en ik onveilig gevreeen, volgens de een is dit wel in mijn vruchtbare periode en volgens de ander weer niet, ik ben enorm gestresst daardoor. we willen heel graag een kindje en hopen ook zeker dat het gelukt is, maar ik ben enorm ongeduldig. Ik heb de symptomen die ik ook heb wanneer ik ongesteld moet worden, alleen mijn borsten zijn wel veel gevoeliger dan anders... ik ben al 7 jaar gestopt met de pil, dus het was alleen een kwestie van geen condoom gebruiken en ik ben 27 jaar, dus hopelijk heeft dat allemaal zijn positieve uitwerking gehad....
    Kan iemand mij vertellen wat een beetje de symptomen kunnen zijn vlak voor dat je ongesteld moet worden, maar dus zwanger blijkt te zijn...
    alvast super bedankt!

2. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Euh... bij mij was het een complete verassing dat ik weer zwanger ben. Echte kwalen had ik niet. Ik dacht eerder dat ik ongi ging worden.
    Achteraf gezien had ik het denk ik wel kunnen weten.

Mijn kwaaltjes,

veel meer afscheiding (wit verlies)
    buikpijn
    moe, slaperig
    humeurig
    af en toe erg misselijk

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

Succes! En hopelijk test je positief!

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Mijn symptomen VLAK voor mijn NOD waren inderdaad meer veel afscheiding dan normaal.
    Ik had wel een ander gevoel van menstruatiepijn maar op dat moment sta je er inderdaad niet bij stil ;)

Voor de rest had ik toen nog geen kwaaltjes,die zijn pas na ongeveer 6 weken gekomen!

4. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    gisteren niet ongi geworden, vanochtend test gedaan = negatief, kan ook zijn dat ik pas vandaag of morgen ongi moet worden, aangezien mijn cyclus 26 a 28 dagen is en ik heb gelezen dat je dan moet uitgaan van de langste cyclus om te testen (tja ik heb al zo veel gelezen, haha). heb wel opeens minder last van mijn buik, dat ken ik niet als ik ongi moet worden, want dan heb ik echt enorme krampen. heb ook meer afscheiding dan normaal, maar ja het kan dus nog alle kanten op, alleen dat de test negatief was doet me wel weer meer twijfelen, hadden jullie dat ook? eerst negatief getest en later dan toch positief?

5. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    nog steeds geen duivels... duimen en wachten, het kan dus toch nog!

6. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ook ik heb een cyclus van 26 a 27 dagen.
    had gister ingesteld moeten worden.
    Ben al een aantal dagen erg moe. Trillerig op mijn benen.
    Heb geen steken of andere last van mijn buik.

7. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    wie weet is het bij mij dan ook innesteling, maar kan dat rond je nod, is dat niet eerder?

8. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    ik heb nu net gehoord, dat je na de innesteling pas positief kan testen en dat de innesteling gepaard kan gaan met wat bloedverlies, dus toch grote kans dat het de innesteling is en wie weet test ik dan morgen of overmorgen wel positief, ik hoop het zo! vind het wel lastig om er zo ontzettend mee bezig te zijn, maar het is onze eerste poging en ik hoor zoveel nare dingen om me heen...

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    meestal is de innesteling niet op je nod.

10. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Toen mijn vriendin zwanger was kreeg ze op haar nod wat bruinverlies (heel weinig) alleen met afvegen. Ze zat toen bij mij en zei ben ook af en toe misselijk, ze heeft toen een test gedaan en deze was positief. Dus het kan wel...... maarja iedereen is anders blijkt wel

liefs sancho

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is dan gewoon oud bloed, maar geen innesteling perse.

12. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    het is nu alweer gestopt bij mij, wat kan het dan toch zijn, natasja jij weet zeker dat het niet met innesteling te maken kan hebben...?

13. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    het is nu nog rond mijn nod kan erna of ervoor nog zijn, aangezien mijn cyclus van 24 tot 28 dagen kan lopen...

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    een innesteling vind plaatst tussen dag 5 en 10 na je ei. bruin kan een beetje bloed zijn van een innesteling dat er dan later uitgekomen is.
    9 van de 10 keer is het een voorbode van je menstruatie.

groetjes

15. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    dan zou het dus toch heel goed innesteling kunnen zijn.. hmmm ik wacht het wel ff af, dank je!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja of menstruatie?
    probeer jezelf niet blij te maken met een dode mus... zo dicht op je menstruatie..

17. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou ik had last van pijnlijke tepels en moest vaker plassen....nou succes ik zal voor je duimen....

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Enne weet je al meer?
    Zit zelf op dag 7 na me inseminatie en moet dus nog w88 tot 30 november voor ik me bloed mag laten testen op HCG.
    Spannend!

SUCCES!

Groetjes Marjo

19. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    en ja hoor natasja heeft gelijk, de duivels zijn gekomen, wij hadden het deze keer niet gepland en hebben dus ook waarschijnlijk pas na de eisprong onveilig geklust, dus nu komende maand gaan we ervoor, verder alle andere hier succes en ik verplaats me naar december, haha! gelukkig is mijn lichaam niet van streek en ben ik keurig in de normale periode ongi geworden, dat scheelt weer! groetjes

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    toch balen om te lezen..
    succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina