eerste week pil niet genomen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lmfao, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik heb 31 dec mijn laatste ongesteldheid gehad en moest op 7 jan mijn eerste pil weer nemen,maar omdat ik daar geen geld voor had heb ik hem een week later opgehaalt en direct ingenomen.wij hebben die hele week geen sex gehad maar op de eerste dag dat ik met de pil was begonnen wel weer.nu moest ik deze week ongesteld worden maar ik heb alleen maar bruin verlies gehad en geen enkel rood,daarom heb ik op 3 feb een test gedaan maar negatief,ik snap er hellemaal niks van want ik heb dus wel gewoon migraine aanval gehad en ik voel me wel ongesteld.zou dit mijn menstruatie gewoon zijn alleen nu bruin?ik ben al 2 weken super moe als ik om 7 uur eruit kom slaap ik zo een uur weer op de bank en tegen half 3 smiddags slaap ik zo nog een uur terwijl ik tegen 11 uur savonds naar bed ga,als ik net heb gegeten lijkt het wel alsof ik 12 weken zwanger ben en heb ik een heel opgeblazen gevoel.

het zou hellemaal niet erg zijn dat ik nu zwanger ben, alleen wil mijn vriend het liefst nog even wachten omdat wij met de huurcommissie zitten inverband met schimmel en vocht in huis,en onze dochter moet binnenkort een operatie.

ik hoop dat iemand mij een beetje advies of ervaring wil geven.

2. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    geen reacties,ik heb ondertussen bloed laten prikken en hoor volgende week dus of ik zwanger ben of dat er iets anders aan de hand is.

3. Titi

Titi Lid

15 feb 2012
    15
    0
    0
    Social Worker
    Voorlopig nog in NL
    en.....wat is er uit gekomen?

4. me83

me83 Niet meer actief

de eerste week van je pil was het eigelijk dus nog niet veilig.. meestal begin je met gebruik op de eerste dag van je ongi.. als je later begint moet je nog een condoom gebruiken.. staat als het goed is ook in de bijsluiter..

miss is je cyclus in de war en heb je een doorbraakbloeding gehad..

heb je al uitslag van je bloedprikken?

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja je zou best wel zwanger kunnen zijn. Je hebt de pil niet volgens de regels ingenomen, week later begonnen dan "volgens de regels" Dat betekent dat je gewoon de eerste week sowieso niet bent beschermd!

Het kan ook zijn dat je lichaam van slag is door de aangepaste inname, maar je kunt dus ook gewoon zwanger zijn.

Hoop dat het bloedprikken wat meer duidelijkheid heeft gegeven.

6. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    mijn lichaam was gewoon van slag idd de test was negatief.MAAR mijn vriend heeft nu mij de keus gegeven om te zeggen wanneer ik er klaar voor ben om een 2de kindje te nemen.binnenkort gaan we voor onze 2de kindje en ik heb er nu al zin in.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    Nou hopelijk kunnen jullie dan snel voor een 2e kindje gaan. Al kan ik het niet laten om te zeggen dat een 2e wel meer geld kost dan de pil he ;)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Imfao: fijn dat je vriend het aan jou overlaat! En succes en veel plezier alvast met klussen :D

9. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    haha ja dat weet ik wel,ik zit vrijwillig bij de stadsbank en ik krijg al meer weekgeld dus het komt allemaal wel goed.het is niet dat ik absoluut niet rond kom dat lukt wel.wij hebben gisteren overlegt en we gaan ervoor,ik ben benieuwd of het weer 9 maand duurt voor wij zwanger zijn.

10. roosje1979

17 mrt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht hetzelfde maar ik wens ook jullie heel veel liefde en geluk!
    ;)

11. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    wel grappig dat ik 1 keer in de 10 jaar van pil gebruik een week niet kan kopen maar dat er wel vanuit word gegegaan dat ik niet genoeg geld heb.het viel een keer in een slechte week inverband met koop van iets duurs.maar dank je wel voor de geluk en liefde

Deel Deze Pagina