Mirena eruit laten halen en bloeden

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Triskele, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik heb maandag mijn spiraal eruit laten halen (Mirena) ik ging steeds meer bloeden met steeds kortere tussenpozen) op den duur was ik 10 dagen niet ongesteld en dan 3 weken weer (een ramp dus) daarnaast had ik veel pijn (zwaar gevoel ook onder) onzuivere huid en veel puistjes (terwijl ik die normaal nooit heb eigenlijk) dus besloten dat het beste was dat ie eruit ging (huisarts was het hier mee eens)

Nergens geen last van tot vannacht voelde ik het ineens stromen, was net op tijd bij de wc, nouja behalve mn benen was mn bed in elk geval nog schoon ;) ik schrok me wezenloos!!

Mensen ervaring hier met de Mirena eruit laten halen en nabloeden of kan ik dit zien als ongesteldheid??

Ik voel me wel ongesteld (vocht vasthouden, pijn onderrug en buik) gelukkig is het inmiddels wat minder, zeg maar een heftige ongesteldheid. Had de huisarts helemaal niet vermeld dus vandaar dat ik zo schrok..

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb vorige week vrijdag mijn spiraal laten verwijderen en mijn HA vertelde dat het normaal is om een ontrekkingsbloeding te krijgen of ongesteld te worden

Ik had zondag hetzelfde als jij. Het bleef maar lopen zeg maar. Volgens mij is het bij mij in ieder geval echt mijn menstruatie, heb 3 dagen heel hevig gevloeid en nu vandaag weer wat minder.

Sterkte!

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik ben benieuwd hoe lang het duurt, het is nu al wel wat minder al vannacht (gelukkig maar) ik doe maar net of het een ongesteldheid is idd want zo voelt het ook echt..

4. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Hi!!

Ik heb ook afgelopen vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen. Sinds vanmorgen ben ik licht gaan bloeden, niet heel hevig maar het voelt wel echt als ongesteld zijn. Puistjes, krampen, vocht.. dus ja.. ik ben ook benieuwd hoe lang dit nog aanhoudt en of het nog erger wordt

Deel Deze Pagina