Hoi meiden, Vandaag ben ik weer ongi geworden na een week vol zenuwen en hopen. Ik had meerdere klachten waardoor ik dacht zwanger te zijn dus dit was wel een teleurstelling. Mijn klachten waren: * Ongi krampen die al 2 dagen na eisprong begonnen. Dus nu tot vandaag 11 dagen pijn gehad. * Misselijkheid en geen eetlust. * Ondanks weinig eten een hele opgezwollen buik. Ik heb normaal ook wel een beetje een dikke buik maar nu leek het wel of er een ballon in zat. * Steken en tintelingen in m'n vagina en veel vochtiger allemaal (excuse my French ) Kunnen deze klachten horen bij het zogenoemde ontpillen? Ik heb 10 jaar de pil geslikt en ben nu 4 maanden gestopt. De eerste 3 maanden had ik al deze klachten niet. Mijn cyclussen waren in dagen: 28-28-26-25 Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, bedankt alvast!
je cyclus ziet er goed uit meis. De klachten lijken veel op zwanger zijn , maar komen ook voor in het ongi worden helaas. Lijf van een vrouw houd er van je in de maling te nemen . En het zou ontpillen kunnen zijn , je lijf moet er aan wennen dat het geen pil meer krijgt. en moet het nu weer zelf doen.
Ja m'n cyclus is redelijk stabiel volgens mij alleen iets aan de korte kant? Ik hoop dat mijn lichaam snel gewent is aan het pil loze bestaan en ga ook zeker proberen niet op elk pijntje of steekje te reageren. Het is zo wennen allemaal!
Nathalias@ Jouw cyclus is net als de mijne niks mis mee , veel meiden jaloers op hoor. Onregelmatige cyclus is pas als je 38 tot 140 dagen hebt. Tja en die pijntjes ken ik . Is lastig hoor om er niet aan te denken. Ik ben nu erg misselijk geweest en overgegeven 12 feb en nu af en toe nog misselijk en het eten gaat lastig . maar weten dat het niet kan , denk ik dat het spanningen zijn.
Als jij misselijk bent denk je dan niet gelijk dat je zwanger bent? Ik denk dat ik er misschien teveel mee bezig ben... Je schrijft weten dat het niet kan, kan je nu niet zwanger zijn dan? Wat is je NOD?
Mijn nod is over 9 dagen . nu heb ik af en toe last van mijn buik. en ook last van de rug. Zwanger is onmogelijk daar denk ik helemaal niet aan . Lees onderschrift . Mee bezig zijn doe je hoe dan ook altijd.
oooh Marnat ik lees het nu pas.... Neem me niet kwalijk ik had dit niet goed gelezen. Ik hoop niet dat ik je gekwetst heb?
@Marnat Nou ik moet eerlijk gezegd wel nog een beetje wennen aan sommige dingen. Ik heb in al die jaren pil nooit echt last gehad van mijn ongi maar de laatste paar dagen wel gevoeld.... Pffff buikpijn, rugpijn en voor mijn gevoel ook meer bloedverlies... Ik ben blij dat het nu weer even achter de rug is. Nu weer tijd voor een nieuwe klusronde Ik begrijp uit je onderschrift dat je nu ook niet meer bezig bent met zwanger worden? Via de MMM weg?