met mijn 23 jaar woon ik nog steeds bij mijn vader in huis en mijn vriend woont ook nog bij zijn ouders. afgelopen oktober/november ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. maar er moet natuurlijk heel wat geregeld worden zoals huis, babykamer en dat soort dingen. de woningbouw heeft ons verteld dat zwanger zijn geen urgentie geval is maar we zijn aan het bellen gegaan tot ze gek worden, misschien helpt het een beetje. gelukkig heeft mijn vader gezegd, dat als we voor die tijd geen huis hebben dat ik in zijn huis mag bevallen. zijn er misschien nog meer mensen met dit probleem?
Hoi Nadia, er zijn volgens mij verschillende clubjes met jonge moeders waarvan sommigen ook nog thuis wonen. Wil je in ieder geval heel veel succes wensen bij het vinden van een huisje. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
bedankt ik zal er zeker aan denken het wordt zowiezo moeilijker voor mij met verhuizen naarmate ik verder in de zwangerschap ga als we voor die tijd iets hebben
kan me vorstellen dat het prettiger is in je iegen huisje maar goed soms kan hetn iet anders. en verhuizen is wel te doe nhoor met dikke buik is wel heftig maar te doen. was zelf zon 30 wk. en hadden in de zwangerschap ook nog stress met huis verkopen ed. maar wilde allemaal best. zou het niet weer overdoen maar is dus best te doen hihi.
Urgentie is alleen voor mensen die écht geen dak boven hun hoofd hebben geloof ik hoor. Dus je kunt bellen tot je een ons weegt, maar volgens mij is dit echt geen urgentiezaak.
Uhm verhuizen met een dikke buik moet wel lukken hoor Ben nu bijna 33 weken en wij gaan over drie weken ook nog verhuizen. Beetje stressen wordt het wel, maar het moet allemaal wel lukken. En ja, volgens mij zijn er genoeg jonge meiden die nog thuis wonen en een kleintje krijgen. Je moet er wel goede afspraken over maken met de ouders waar je woont.
hey hey ik ben ook toen thuis bevallen bij mijn ouders! en erna rustig op woningen gereageerd en 3 woning krijgen we brief voor aan merking en dan kan je rustig opknappe zonder dikkuh buik en lkrr gwn rustig aan doen zonder zoveel ineens te regel en te doen en te halen ! maar jah ieder voor zich ik vond het wel fijn dat ik thuis nog kon bevallen en geen moment spijt van succes en gefeliciteerd nog met je zwangerschap groetjes
ik kijk wel hoe het loopt straks ik denk dat ik me zorgen maak om niks met dat het moeilijker wordt voor mezelf