Wij hebben onze kids ook de eerste maanden bij ons in de slaapkamer laten slapen. In een wiegje naast ons bed, zo kon ik makkelijk voeden enz.. Van de geluidjes had ik niet echt last want ik neem aan dat als je baby in zn eigen kamertje slaapt dat je dan een babyfoon heb! dan hoor je alsnog de geluidjes lijkt mij! En de vraag over sex haha! ik had de eerste tijd totaal geen behoefte aan en daarna; ja er zijn genoeg andere plekken toch?
Wij gaan de eerste weken zeker, en mogelijk zelfs de eerste maanden het kindje bij ons op de kamer houden in een wiegje. Dit schijnt beter te zijn bij het geven van borstvoeding omdat je dan meteen het zoekgedrag van je kindje herkend en hiermee wordt de kans op wiegendood nog kleiner (dit volgens één van de huisartsen bij wie ik werk). Deze twee redenen zijn voor ons de omslag geweest, we vonden het eigenlijk niet zo nodig om ook nog een wieg aan te schaffen, maar we hebben er nu één geleend. Misschien heb je daar ook de mogelijkheid toe?
Wij hebben de oudste de eerste nacht in de kinderwagenbak bij ons in de slaapkamer gehad. Mijn man en ik konden er allebei niet van slapen en hebben haar midden in de nacht alsnog in haar eigen kamertje gelegd waarna we allemaal heerlijk hebben geslapen.Ze kwam 's nacht niet om voeding en sliep de 3e nacht al 7 uur achter elkaar,misschien maakt dat ook wel veel verschil.
Hallo! Wij hebben ook een hele mooie wieg, echt een familiewieg... Tamara heeft de eerste 2 weken bij ons op de kamer geslapen in de wieg. Daarna is ze naar haar eigen kamer gegaan en hebben we haar in het ledikantje laten slapen. We sliepen 's nachts niet meer en werden wakker van de kleinste geluidjes. Ze sliep meteen lekker door in haar eigen kamertje en zo hadden wij onze nachtrust ook weer terug... Liefs Elly
Bij het intake gesprek van de kraamzorg, heeft die vrouw gezegd dat het een goed idee is om de baby de eerste weken in de kinderwagenbak te leggen. Zij vond het praktisch ivm borstvoeding en de baby merkt er toch niets van.
Hier komt de kleine vermoedelijk eerste week ofzo ook op onze kamer in de ledikant. Maar dat is meer omdat wij waarschijnlijk kort van te voren verhuisd zijn. (woningruil). En we dan het kamertje even eerst af kunnen maken.
Hier komt de kleine ook in de familiewieg bij ons op de slaapkamer. Het ledikantje heb ik op de babykamer ook in orde gemaakt, zodat hij ook daar kan wennen. Ik ben benieuwd hoe lang hij op onze kamer zal slapen. Bij de eerste 2 heeft dat nl niet lang geduurd, ik werd echt van ieder zuchtje en kreuntje wakker. Daarbij komt dat mijn man iedere ochtend om 4.15 op moet. Ik vraag me dus af hoe de kleine op die manier ooit zal leren door te slapen.
Wij hebben hier maar 1 slaapkamer, dus baby moet wel de eerste maanden bij ons op de kamer. Als het goed gaat hoop ik de eerse zes maanden met de baby op de kamer te slapen. Daarna gaan wij in de woonkamer slapen
Wauw, ik vind die hangwieg echt superdesuper! heb 'm net al aan manlief laten zien en die vond 'm ook geweldig. Nu zijn we helemaal om: ons babietje komt lekker de eerste maanden bij ons op de kamer, in deze hangwieg! Liefs Monique
Wij gaan de familiewieg opnieuw bekleden! Mijn vriend heeft er zelf ook in gelegen . We willen de kleine de eerste weken iig bij ons op de kamer leggen.. En dan langzaam overstappen op naar altijd in zijn/haar eigen kamertje liggen! Mij lijkt het wel fijn, omdat als de kleine geluidjes maakt, je gelijk kan zien of er iets is. En dan leer je de geluidjes herkennen! En ja wat betreft seks, de eerste weken moet je onderkantje toch herstellen. En ik heb een douche, bank, en nog zoveel plekken waar dat kan.. Aangezien ik een grote seks behoefte heb ! Ben iig niet van plan de Kleine maanden bij ons op de kamer te houden!
bij ons hebben beide kids maar een paar nachten bij ons op de kamer gelegen....werd echt van ieder geluidje wakker....
Ja hier waarschijnlijk ook niet, aangezien ik niet denk dat ik veel zin heb de eerste tijd, maar ik ga het er echt niet om laten ofzo. Vind dat persoonlijk een beetje overdreven..
Hier gaat de kleine direct in haar eigen kamertje. Dit hebben we ook met ons zoontje gedaan en ging prima. Beter voor ons allemaal ivm de nachtrust.
Wat leuk zeg dat er zoveel meiden nog een familiewieg hebben! Mijn moeder heeft em weg gegooid nadat wij eruit waren. Kan er helaas ook geen 1 lenen waarschijnlijk. Nou ja, dan de kinderwagenbak! Als de ene kraamhulp zegt dat het wel kan, de andere wel niet, dan zal het nog wel niet zo erg zijn dat het helemaal niet kan
wij kopen bij de baby walz een camping bedje die je kunt verhoogen en die gaat de eerste tijd bij ons op de kamer
Hai meiden, Wij hebben onze kids ook de eerste zes maanden op onze kamer gehad en dat ging prima. Je raakt gewend aan alle geluidjes. Ik zou ze wel in een gewoon bedje leggen aangezien de meeste matrasjes in de kinderwagen niet dik genoeg zijn om daar de hele nacht op te liggen. Ook is de ruimte beperkt en kans op verstikking groter! Als het om kosten beperking gaat kan je alyijd op marktplaat kijken om een wieg of kinderwagen, daar zitten soms leuke dingen tussen! gemma
nee het is neit standaard bij camping bedjes maar wij hebben ff rond gekeken een normaal camping betje kost rond de 30,- en die wij dan willen hebben is toevallig van pooh beer die is 33,- dus ja om die 3 euro hoef je het niet te laten en ja ik vind een camping bedje heb je al snel nodig voor als het een dagje bij opa en oma is of je gaat op vakantie ze hebben niet overal baby bedjes