Hoi Dames, Ik zie het even niet zitten. Het fenomeen bandenpijn ken ik al van het begin van mijn zwangerschap, maar de pijn die ik nu voel is erger en zit meer verspreid. Ik kan niet goed zitten/staan/lopen/liggen. Alleen een warm bad helpt enigzins en maar even, De pijn zit heel laag onderd in mijn rug, mijn heupen, en mijn buik. Net een band van ongeveer een hand breed helemaal rond om. Mijn benen tintelen en voelen soms dof aan. Herkend iemand dit? Wat kan het zijn. DIt vind ik wel eng en surf geen pijnstiller te slikken. Wel hoop ik dat het weg gaat trekken. Dank jullie wel, ik maak me alleen wat zorgen. Groetjes, Krissa
miss last van bekeninstabibliteit..ik had daar ook last van toen ik zwanger was van onze dochter...dezlfde pijn die jij omschrijft..anders idd ff bellen met vk dan weet je het zeker.. xxx
Nee, nog niet. Dat wordt maandag de gyn bellen. Deze was op vrijdag niet te bereiken, net als mijn HA. Zowiezo moet ik de 25ste voor de 20 weken echo en controlle. Maar ik hoop dat ik eerder langs kan komen. Dank jullie wel en ik laat jullie maandag wat weten. Groetjes. Krissa
Hoi Dames, Ik ben gisteren toch maar naar de huisartsen post gegaan want dit was gewoon niet te doen. En is het helaas nog steeds niet echt. De huisarts die daar zat zei dat ik een spier in mijn rug hebt verrekt en dat het komt door het groeien van de baarmoeder. Wat ik hier mee moet weet ik niet, want haar tip van goed blijven bewegen helpt niet echt. Bij de gyn kan ik helaas niet eerder terecht dan volgende week woensdag. Hopelijk wordt het in die tijd minder en anders hoop ik dat de gyn hier meer over kan zeggen of tips heeft hoe het kan verminderen. Helaas dus afwachten. Groetjes, Krissa