gefeliciteerd meiden! Ik vond die eerste weken ook verschrikkelijk onzeker, kon er totaal niet van genieten (los van dat ik me zo beroerd voelde) Heel veel succes komende weken!!! komt vast goed allemaal!
@Tofie spannend meid en zeker heel mooi @twoboys jeejtje meid wat heb jij veel moeten doorstaan! Hopen dat t een plakbeeb is ♥ @mamavanjuul succs met wachten meid! @bob1981 jij ook van harte gefeliciteerd meid @daphnev85 spannend meid! Hopen dat deze een plakkertje is ♥
@pluisje30 tnx meid! Ik hoop ook dat t allemaal goed gaat komen maar de onzekerheid blijft je toch altijd achtervolgen. Voelt goed om met lotgenoten te kunnen praten hierover @ytest spannend meid! Hopen op een kloppend hartje ♥ is dit je eerste zwangerschap?
ook ik wacht mee... na 2 mk's is dit toch wel heel erg spannend allemaal. gelukkig eerste echo vorige week gehad en kloppend hartje gezien dus dat was wel een geruststelling 9 december volgende echo..... dus nog een goeie 2 weken wachten de dagen lijken alleen vooruit te kruipen, zeker omdat ik ook zo ontzettend misselijk ben.... maar als het goed is dan is dat over een week of 3-4 ook weer over
Ik vind trouwens alle dagen voor een echo zenuwslopend, haha! De dagen van de 20-weken echo was ik kotsmisselijk; als alles maar goed is. Poeh heftig 2boys,...wat vervelend dat jou schildklier er zo veel effect op heeft. Ik ben nu wel goed ingesteld, dus heb er geen last van. Maar ga vanaf nu toch maar een halve pil extra slikken. Kan ook pas over een week bloedprikken.
Hier is sinds gisteren het maagzuur op komen zetten. Voel me er echt beroerd door Net maar twee keer zoveel gegeten als normaal en dat lijkt te helpen Verder ben ik er vannacht voor het eerst uit geweest om te plassen..een nieuw tijdperk is aangebroken!
Oh bah! Maagzuur is net zo erg hoop dat t wezakt meid.. hier is mijn nieuwe tijdperk al twee weken aangebroken
Dat klopt inderdaad! Je weet nu wat je krijgt als alles goed gaat. Inderdaad voor mij ook de derde. Mijn kinderen zijn 2 en 4 jaar en die van 2 zal het waarschijnlijk nog niet zo in de gaten hebben maar die van 4 wel. Die vraagt al weken om een zusje Wij zitten nog te bedenken hoe we het willen gaan doen. We zouden het, het liefst eerst de kinderen willen vertellen maar die van 4 klept het dan natuurlijk gelijk door aan iedereen die het maar wil horen We willen de familie en vrienden eigenlijk wel verrassen maar als we het hen eerst vertellen lopen we weer het risico dat ze hem misschien ook gaan 'feliciteren' en hoort hij het weer van andere. Dat willen we ook weer niet... Hopelijk kan je me volgens trouwens haha Hoe doen jullie dat? Twoboys: heftig zeg Hopelijk gaat nu alles goed. Mijn vriend heeft ook hashimoto en slikt hetzelfde als jij. Bij hem kan het ook zo schommelen. Heel vervelend!
Hier ook aftellen! Weet ook niet precies hoe ver ik ben omdat cyclus vorige maand ineens 40 dagen was ipv normaal 28... Dus tja... 4/10 was dag 1. Vorige week zaterdag positief getest, 5/12 eerste echo. Nu kotsmisselijk en ontzettend moe. Eet heel weinig maar drinken lukt ook niet goed, hebben jullie daar nog tips voor? Groetjes
En er is weer een dag voorbij, weer eentje dichter bij de echo.. Weet je ik kan me niet indenken dat er een klein beebje aan het groeien is eigenlijk.....hebben jullie dat?
Siepie: hier ook veel misselijk en moe maar helaas geen tips Twoboys: nee ik kan het me ook niet indenken, heel maf haha. Ik heb al een echo gehad en een hartje gezien maar ik vind het nog zo onwerkelijk... Net als toen ik voor het eerst zwanger was
Ik overleef graag mee als het mag. Wat spannend allemaal weer. Behalve de positieve testen heb ik nog niks opgemerkt dat erop wijst dat er iets groeit binnenin. Het klinkt misschien gek, maar ik hoop eigenlijk dat de misselijkheid die ik de vorige 2 zwangerschappen heb gehad nu ook weer snel komt (als een soort bewijs)
@Twoboys ik vind het ook erg moeilijk te geloven. Het is dat m'n lichaam duidelijk laat merken dat er iets aan het gebeuren is, maar het is zo onwerkelijk! Nog een paar weken en dan de eerste echo, denk dat het dan allemaal een stuk geloofwaardiger wordt Ondertussen twee dagen aan het plassen voor MvM. Ben ik de enige die het echt heel vervelend vind om niet meer normaal op een wc te kunnen plassen? Hoe doen jullie dit? Ik blijf nu maar gewoon staan met die kan tussen mn benen, maar erg fijn vind ik het niet Tips nodig dus
Ik doe ook mee! Jee, wat een onzekerheid... wij zijn zwanger van ons tweede kindje na terugplaatsing van een cryo. Gelukkig mogen we 3 december al een keertje kijken (omdat we via de mmm zwanger geworden zijn). Maar ik ben ook zoooo bang dat het niet blijft zitten! Van mij mag je me tot de 12e week in slaap brengen en dan wakker maken. Pfff. Gelukkig zijn dit drukke weken met Sint en Kerst.
Mag ik ook meeleven hihi? Ik ben nu bijna 7 weken en de eerste echo heb ik pas met 12 weken. Nog een lange tijd geduld dus Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap!
Ohhh ik kom ook kijken! Ben nu ruim 8 weken, maar geloof er nog niets van om het maar zo te zeggen.... *bloos*. Heb al 2 echo's gehad, en de volgende op 10+1. Ik ben bijna bang dat ik het pas ga 'geloven' als mijn buikje begint te groeien...? Liefs,
Ik kom hier ook meewachten. Ik heb net online een afspraak bij de vk gemaakt voor 18 december. Ik wilde graag dit jaar nog. Dan ben ik 7+ 3. Dan zal er toch wel een hartje te zien zijn. Verder heb ik erg weinig last van kwaaltjes, behalve wat eerder moe.