Hoi meiden, ben op het moment erg aan het hoesten en verkouden Nu hoorde ik van iemand dat je absoluut moet oppassen dat je geen snot doorslikt als je zwanger bent. Klopt dit? Door mijn hoesten van vannacht heb ik vast wel veel binnen gekregen denk ik!
Nee hoor maakt niks uit! Waar moet je het anders laten?! Je maagzuur doodt alle bacillen die erin zitten. No worries!
wat een onzin dingen hoor je toch hahaha, geen snot doorslikken nou bewust is het misschien niet zo'n lekker idee maar toch is het heel normaal hoor, en kan je er snachts niets aan doen, dus geen zorgen maken, gewoon normaal doen.
Hahaha wat een grap Het enige wat je dacht ik niet mag gebruiken is xylometazoline neusspray, zoutoplossing mag wel. Beterschap!
Haha dit is wel het grappigste wat ik gehoord heb wat niet zou mogen tijdens de zwangerschap. Vraag eens aan diegene waarom dat dan niet zo mogen. Ben heel benieuwd naar het antwoord!
Oke, ik heb veel domme dingen gehoord, maar dit is wel het toppunt haha. Meid, gewoon lekker blijven doorsnotteren haha.
Is het niet eens zo dat je sowieso al gemiddeld een liter snot per dag inslikt? Of je dat nu merkt of niet? Staat me iets van bij, pas geleden gelezen ergens...
Waar zou je het anders moeten laten? Ben in mijn laatste zwangerschap ook stront verkouden geweest en L.inde mankeert niks hoor Kan absoluut geen kwaad want zoals al eerder beschreven staat is dat je maagzuur de ziektekiemen in het slijm echt wel morsdood maakt
Yep klopt. Het snot dat in je holtes zit beweegt een centimeter per minuut ofzo (iig echt achterlijk snel) waardoor je de hele dag snot doorslikt zonder dat je het door hebt. Totdat je dit gelezen hebt en je erop gaat letten... Sorry!
Haha deze had ik nog niet gehoord, nou ben al 4 weken super verkouden en vreselijk aan het hoesten, vrees dat ik toch al een paar liter heb binnen gekregen. Maak je geen zorgen meid en niet alles geloven hoor wat ze tegen je zeggen want dan ben je je alleen maar zorgen aan het maken!