Hallo, Ik zou graag een opleiding administratief medewerkster willen gaan volgen. Iemand een idee waar ik dit het beste zou kunnen gaan doen? Ik zat zelf te denken aan Fabius opleidingen iemand daar ervaring mee? Hopelijk jullie reacties,met tips. Groetjes, Mama van Rayan.
Wil je dus een thuisstudie doen? Ik heb goede ervaringen met het LOI. Wel ietsjes duurder maar de begeleiding vond ik erg prima! Ik moest zelf vanwege privé problemen helaas vroegtijdig stoppen (medisch secretaresse). Bij de meeste studies kan je kiezen voor losse modules en die later inwisselen voor een diploma. Mocht je onverwachts een tijdje moeten stoppen heb je bijv. iig 1 module en kan je later nog een andere erbij halen (snap je?)
Nee,geen thuis studie maar het liefst bij een erkend opleider. Ik zat te denken aan Fabius opleidingen iemand ervaring daarmee? Of een ander instituut. Graag jullie ervaringen. Liefs, Mama van Rayan
Ja ik!!!! Ik kom eigenlijk nooit in dit onderdeel Ik heb 7 jaar geleden bij Fabius mijn opleiding gedaan in de avonduren. Ik werkte toen full-time in de detailhandel en zag mezelf daar niet mijn hele leven werken. Ik heb receptioniste/telefoniste gedaan, administratief medewerker en daarna financieel administratief medewerker. Mijn mening? Toen stelde het geen fluit voor. Ik heb mijn HAVO diploma en wandelde er zo doorheen met allemaal negens en tienen en ik deed er niet eens wat voor behalve elke week netjes naar de les gaan. We zijn inmiddels 7 jaar verder, dus misschien is er iets veranderd dat weet ik niet. Ik had het geluk dat, terwijl ik bezig was met de opleiding, er een superleuke vacature in de krant stond. Ondanks dat ik mijn diploma's nog niet had heb ik toen toch gesolliciteerd (was een andere tijd wbt de banen dan nu) en toen ben ik aangenomen. Inmiddels heb ik ook mijn Praktijkdiploma Boekhouden, maar dat heb ik niet via Fabius gedaan, maar met een LOI thuisstudie. Als je nog vragen hebt kan je me beter een pb'tje sturen, want ik gok dat ik dit topic ga vergeten
Ik heb administratief medewerker gedaan en secretaresse op een ROC in de buurt, was heel simpel en ik dacht dat er veel werk in zou zijn maar valt vies tegen. Ik zou het via Schoevers doen, wel duurder maar je word veel sneller aangenomen en volgens mij geven ze ook baan garantie.