Twijfel voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby14, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Hallo,

anderhalve week geleden heb ik een berichtje geplaatst over de ervaringen met pepti 1. Inmiddels staat hij daar 13 dagen op en leek goed op te knappen. Meer rust in zijn lijf en vrijwel geen kramp meer. Maar sinds dinsdagavond toch weer meer kramp en onrust. Ook gaan de nachten weer slechter en kreunt hij 's nachts weer een beetje.
    Vanochtend contact gehad met huisarts en ie heeft nu Friso allergy care voorgeschreven.
    Maar....nu slaapt hij al vanaf half kwart voor 11 wordt nu een beetje wakker!! Gister heeft hij geen oog dicht gedaan overdag alleen maar huilen en jengelen.
    Dus heb ik er wijs aan gedaan vraag ik mn eigen af om hem dadelijk weer over te zetten op een andere voeding?
    Is het geen sprongetje geweest al krijgen ze daar geen kramp van lijkt me ... heb ik bij de oudste iig nooit zo ervaren dat hij dan 3 dagen huilde en weer meer kramp kreeg.....

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Slikt de kleine veel, gulzig met drinken?het zou dan ook verborgen reflux kunnen zijn. Onze uk was ook heel onrustig sliep weinig, veel huilen en overstrekken.

3. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Hij heeft idd verborgen reflux heeft sinds hij een week oud is al nexium. De fles van 18.00u toch begonnen met de allergy care. Was vanmiddag weer erg onrustig. Zojuist een goede poepluier gehad weet niet of dat van de voeding komt kan nog bijna niet maar dit is ook een probleem.

Deel Deze Pagina