Leuk he zo'n eerste woordje. Sem zat ook al een tijdje mamamama en papapapa te roepen en sinds een paar dagen roept ie doelbewust mama. Eigenlijk alleen als hij iets zat is en iets anders wil doen. Dan kijkt hij mij aan met armpjes in de lucht en zielig gezichtje en dan is het: mama! Heerlijk om te horen. Gisteren toen ik er niet snel genoeg op reageerde volgens meneer werd het opeens papa. Manlief trots natuurlijk!!
Kiwi ik geloof dat die niet tegen jou bedoelt was & ik denk dat Merijn héél goed snapt waar t over gaat... En nee heb perfect geslapen eigenlijk
leuk is dat he ! esmee zegt al BEWUST papa , mama , en als ze een vieze luier heeft zeg ik ... esmee heeft bah gedaan dan zegt ze zelf bah ! maar het eerst wat ze zei is echt papa ! jammer voor mij maar leuk voor papa..!! ze weet dondersgoed wie papa en mama is.. ze kijkt doelbewust als we papa of mama zeggen.. nog zo jong en dan al weten wie wie is..
hahaha , hieruit kan ik opmaken dat je mannetje eindelijk beter slaapt ? Gaat toch om het idee doelbewust of niet iedere moeder vind het leuk als ze de eerste keer mama hoort ... en ik denk dat de meeste kindjes van 6 maanden nog niet doelbewust mama roepen .. uitzonderingen daargelaten ..