Hoi, Ff een gek onderwerp hoor wat waren vandaag de eerste woorden van je peuter? Ik kan altijd zo lachen om hoe hun hersentjes werken, hoe ze de wereld zien. Die van onze dochter (3) waren: "hey, jij hebt touwtjes aan je trui! Wat is dat (metalen klosjes aan het uiteinde)? Is dat lippenstift?"
sterren zijn in de wolken en maan ook. Die van ons heeft vanaf het moment dat ze haar ogen opent altijd hele verhalen.
Oudste: Ik wil niet naar school vandaag. De school is dicht. (Zucht, dat horen we te vaak de laatste tijd.) Jongste: Mag ik mijn Barney (knuffelkonijn) mee naar beneden nemen?
"Ja mama olifant, baby olifant"..."oh nee teigetje is vallen"...maar kan zijn dat ie toen nog sliep, met "mama mama mama mama mama toe" was ie zeker wakker
Jongste: Mamaaaaa ik heb een viesje voor je, ik ben wakker, kan je me horen?, kom je al?, mamaaaaaaaaaaaaaaa! Oudste: Mag ik even naast je komen liggen in bed? (heerlijk hoor) Het begin van de hele dag geklets !
Maaaaaaaaama!!!! De ogen zijn ooooooopen!! Kom je mij haaaaaaalen!! Joepie!! De ogen van zijn olifantwekker waren open gegaan
Oh heerlijk. Mijn zoontje komt op vrije dagen ook altijd nog even naast me liggen en zegt dan: ik vind het zo gezellig bij jou in bed. En nog meer van dat heerlijke geklets.
Ja echt heerlijk. Al is het maar 5 minuutjes. Vnamorgen kwamen ze allebei even bij me liggen, Ik lag tussenin en werd letterlijk platgekust en geknuffeld. Daar word zo blij van !
Pief paf poef Dani is een boef. Maaaaaaaama, papaaaaaaaa papa douchen? Dit was onze openings en wek zin vanmorgen.
Heerlijk die verhalen, ik wordt echt heel blij van dat gebabbel 's ochtends! Onze meid is vandaag ziek (koorts, griep) en ik moest heel vroeg op. Toen ik stond te douchen zag ik ineens een handje om het douchegordijn met de woorden "mag ik een knuffel?". Achgossie! Dan moet je nog oppassen dat ze niet met pyama en knuffelbeest ook onder de douche kruipt
Hij lag al een tijdje te kletsen maar het eerste echt gericht tegen mij was: "Mamaaa, papa werken...centjes dienen" "Mama broodje maken en koffie inschenken"
Lalalalalalala en toen kwam er een zelf verzonnen liedje vol vrolijkheid en klom ze haar bed uit om er zelfs een dansje bij te doen. Zij brengt altijd zo veel vrolijkheid!
Mijn grote peuter: het is goeie ochtend mama (om 5.30 :0) Mijn kleine peuter: mama ik heb poep mag visie (televisie ) aan.