"Haaii" "Kijk mama, allemaal stipjes!" "Beneden toe, op gang ssssttttt" Haha! Heerlijk op haar dekbed staan hartjes met stipjes en op de gang moet ze 's morgens zachtjes doen ivm haar slapende baby zusje
Heerlijk, wat ze bezig houdt als ze wakker worden Vandaag werd ik wakker geknuffeld: mama waarom heb jij je ogen dicht?
Dochter vroeg gisteravond of ik haar wakker kwam maken ipv dat zij naar mij toe zou komen, zoals heel vaak het geval is. 'Ja, tuurlijk schat, kom ik je lekker wakker maken morgenochtend!' Dus vanochtend ik naar haar kamertje: 'wakker worden meis, kom je uit bed?' En dit kreeg ik te horen: 'Neeeeeheeeeee mama, jij moet mij niet wakker maaahaaaaken!! Ikkom naar het grote bed. Het licht moet uit en de deur moet dicht. En mama, jij gaat weer in bed liggen. Daaaahaaaag!' Dus ja....ik maar weer braaf in bed gaan liggen Kwam ze tien tellen later lekker naast me liggen soezen, zachtjes fluisterend:' Mama, word je wakker?'
Milan: Mama! Ik moet even poepen en daarna krijg jij een dikke kus. Isabelle: (zingend) Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.
heel slaperig hai mama, toen ik hem had wakker gemaakt vanmorgen en ja op de vraag of hij lekker had geslapen
Oh nee he, wat een bende heb ik gemaakt.. Maaaaamaaaa er zit snot op mn kussen!!!!!! Maaaaamaaaa!!!!!!!
Mama? Heb je geslaapt? Lekker hè? Izzy ook geslaapt. ..... klaar!! Hey Dora(ze heeft een dora knuffel in bed), tititidora lala zag twee beren slaap kindje slaap goedemorgen! mama? En zo iedere keer een heel repertoire van liedjes, heerlijk!
Hier snapte ze niet dat ze wakker was: huh? Hoorde we ineens, en daarna aap uit! ( ze noemt zichzelf aap en wilde uit bed)
Wat leuk om te lezen! Onze meiden moet ik 's ochtends altijd wakker maken. En zodra ze wakker worden beginnen ze met kletsen en houden niet meer op.. Onze oudste (bijna 5); mama, ik heb kleerhangers voor jullie, voor papa een blauwe, voor jou een roze.. Volgens mij droomde ze nog half.. Onze jongste (ruim anderhal); noenen aan, mama noenen aan, oh tatu.. (kwam een ambulance voorbij..)
Mem....! Gooi......pak! (Achtereenvolgens; hoort mij op de trao, gooit knuffel uit bed en verwacht dat ik em weer pak..)
Hier is iedere ochtend vrij standaard: Mamaaaa! Ikke wakker, hoef nie slapen! (hij is een paar keer weer wat vroeger wakker geworden dan ik gewend ben (hoor me klagen t was 7.15 ipv 8.30/9.00) en dan probeer ik altijd nog even of hij nog verder wil slapen) Hoef nie kleertje aan! Ikke bneje! (tja in mijn verlof misschien teveel verwent) En zijn nieuwe stopwoordje: Hè, Hè, Hè op echt alles wat ik zeg (pfff wordt er gek van)
Ik moest ze vanmorgen allebei wakker maken zowaar. De oudste zei: ik heb niet gedroomd over een speeltuin maar wel over het zwembad (?) De jongste zei alleen maar heel hard "neeeeeeeeeeeeeeeeee". Ze wou nog niet hahahah