"Mamaaaaaaa ben je?" op vol volume. Dame wilde graag weten waar ik was. Tsja, om half 8 lig ik nog in bed Zoon had er al minstens 1000 woorden opzitten toen we beneden kwamen. Hij was al een tijdje met zijn treinen aan het spelen.
mama zal ik een carnaval-liedje zingen... heb er 1 bedacht over sneeuwwitje.. en mama waarom kan de heks kindjes eten als ze maar twee tanden heeft eigenlijk ? Mama wordt eens wakker, MAMA ...
Na een heel verhaal tegen Teigertje was het "hihi haha stond erbij en keek ernaar", toen riepen we 'm bij ons...
Mamaaa gaan we straks weer naar de bioscoop? Gisteren voor het eerst met haar geweest, en het was nogal een succes
Helaas om kwart voor 5 al (is uitzondering) 'mama ik beneen beetje wakker, mag ik bij jullie in bed slapen?' dus maar gezegd dat hij in zijn eigen bedje moest blijven en lekker omdraaien en verder slapen en dat is gelukt!
"Mama, ik ben wakker. Ik heb goed geslapen he mama?" Haha, dat zegt ze tegenwoordig iedere keer als ze een nacht heeft doorgeslapen.
Zoon 1: ik wil niet naar school. Ik weet alles al.. school is saai dochter 2: vandaag ga ik verkleden! Zoon 2: wahaaaahaaa.. lach... wahaaaah.. lach
amoxiline(of zoiets...AB kuur) en voor de luchtwegen salbutal als ik het goed schrijf. vandaag is de laatste dag van zijn kuur. hij had oorontsteking en zijn longen klonken ook niet zo schoon. loopneus en veel hoesten. dat het zijn eerste gedachte is komt omdat hij een sticker mag plakken voor een kadoo. anders was het een ellende met het innemen vooral snachts. hij wilde een knuffeltje hebben paco de pinguin. afgelopen maand was hij bijna constant ziek. binnen 1 maand al 2de AB kuur. veel kinderen in zijn klas hebben precies hetzelfde, al met de 2de kuur bezig of net klaar. pfff. heel zielig allemaal.