Oudste: Ik heb nog zoveel buikpijn (heeft buikloop) Jongste: zoals iedere morgen "toto en sassa....."
nee nog niet.maar het zou wel helpen denk ik. waar koop je het apotheek?ik zocht wel iets voor zijn weerstand. bedankt voor de tip.
Vandaag niet wakker gemaakt door eerste woordjes.. Mevrouw besloot gewoon meteen op haar kamerdeur te gaan staan rammen De herriemaker haha. En toen ik binnenkwam stond ze achter de deur in haar slaapzak en zei heel droog "Hai mama"
Nog niet dreumes af, maar toch al een echte kwebbelaar: Normaal is het eerste wat hij doet liedjes zingen zoals: vise visse in et ater, autoooo boemm ohoohh beballe, kapoet lalalalala Nu (enorme buikgriep/en hoesten door t dikke slijm): Mammaaa kom. Toen ik er was: Ja mama, ja. Baby slape (legt babybeer in bed, doet dekentje over hem heen) gevolgd door: goezooo (handjes klappen) baby.
Oudste (zoals élke morgen) "Nééééé mama, ik wil nog slapen" Jongste: "hihi haha, stond er bij en ik keer er naar" (liedje van zag 2 beren )
Jeetje, naar hoor, die buikgriep! Hier weinig woorden vanochtend, maar wel rammelen aan de deur en de kraan open doen in de badkamer. En toen weer terug naar ons... "Ben je wakker?" (Half zes... Vroeger vond ik dat ik dat echt nacht!)
Voordat ik op zijn kamer kwam: mammaaaaa? "hoop onverstaanbaar gebrabbel" Toen ik op zijn kamer kwam: aaah eendje lief, eendje aaien. (zijn knuffeltje)
"Een muis is klein, daar kan je niet op zitten. Op een kameel wel toch mama?" Ja hoor lief... enne goeie morgen ook. Waar haalde ze dat nou weer vandaan?
Elira is nou wakker kom mama naar de woonkamer ( en dan gekust en geknuffeld worden) wat geniet ik toch van haar!!!
Neee!!! Ik wil OOK douchen! Het was 6.15 en dochterlief stond verontwaardigd bij het douchegordijn terwijl mijn vriend aan het douchen was. (Het is vandaag sowieso wisselvallig hier thuis!)
Hier stond ze vanmorgen in de gang met : Duimen omhoog, tjoetjoewa tjoetjoewa, tjoetjoewawawa. Met het dansje erbij Haha, carnaval gevierd op psz en dat laat ze duidelijk merken, vrolijk draakie zo op de ochtend
Papa!!! Ik wil bij jou in bed liggen!! En de andere twee; papaaaaaaaa! Haha. Ik was gisteravond werken. De volgende ochtend roepen ze dan automatisch om papa!