Hier met 8 maanden 'die' inclusief vingertje en iets waar volgens mij lijkt op maMa en volgens me man op papa dus dat trelt nog niet echt maar hij is motorisch heel snel dus vermoed qua taal wat langzamer ieder kind doet het op zijn of haar tijd gewoon lekker door kletsen kwartje valt van zelf
Hier is dit het ongeveer nu: papa mama bal klok eten die dit deze kom ogen (owe) poes dag (dagdag) doei hond (woef) vogel (hoke) koe
mijn dochter is 15 maanden en zegt: Poes Kijken Aaien Baby Beer Bal Kom Hier Mee Pakken mama Bah Nee papa Bumba Vis Auto (tauto) Douche (Toes) Dicht Jas Sok die Vogel (ogel) Koe Koek Aap Kip Dag (da-da) Nijntje (Nijnie) Ze combineert sinds 3 weken de woorden: ''Kom mee'' ''Kom hier'' ''Kom pakken'' ''Nee he !'' volgens het CB was ze erg snel met woordjes , en korte zinnen maken. maar mijn dochter is in andere dingen weer minder snel
Hey jij daar! heb je je naam veranderd?? haha? Of nieuw profiel aangemaakt! Jou kleine meid is echt een snelle ja. Hier zeggen de meiden nu alleen nog ja papa of nee mama... dus de 2 woordzinnetjes beginnen ook hier te komen Enne... zijn jullie al in ronde 3????????????? Toch eerder begonnen zonder te vertellen haha Ik hoop dat het snel raak is meid.
Hahahaha Ja klopt dat wisten jullie toch...heb het alleen niet aan de grote klok gehangen want dat vind ik nou ook weer niet nodig Dankjewel ! Wij hopen het ook Toch ook wel bizar dat je me herkent aan de woordjes die J. Zegt hihi
Dochter van 15 maanden zegt: Mama Papa Boeba (bumba) Ja Nee Apie (slapie doen) Nee he! Dag Koek Tiete (spontaan toen mijn man het zei ) Die Ze wijst, zet meestal bij vragen haar drinkbeker op tafel, doet de deur achter haar kont dicht en zwaait als ik zeg: E. slapie doen?