Dit wil ik gewoon met jullie delen Ik heb de gewoonte om met Lize wat door het huis rond te lopen als ze in-afwachting-van-boer tegen mijn schouder ligt (ze kijkt over mijn schouder heen, koppie nieuwsgierig omhoog). Ik stop dan altijd even voor de spiegel en kijk of ze zichzelf kan 'zien'. En de laatste paar dagen doet ze het volgende: ze ziet haar spiegelbeeld... kijkt een paar seconde heel aandachtig naar zichzelf...en gaat dan ongelooflijk lief naar zichzelf lachen! Echt heeel lief! En niet eventjes..nee, heel lang! Ik moet dan altijd erg lachen. heerlijk om te zien. Zucht, zwijmel. Amber
Heerlijk he als ze dat doen? Nina heeft dit ook 1 keer gedaan. Ze lacht ook de sterren van de hemel als we buiten zijn geweest en ik haar daarna lekker warm in bedje leg. Ze herkent dan direct het mobiel boven har bed en haar knuffel. Ik smelt dan echt als ik me bedenk dat ze zich dan heel vertrouwd voelt hier in huis en op haar kamertje met mama naast haar bedje die een traantje wegpinkt!
Jahhhh geweldig is dat hé! Wij hebben een spiegen onderaan de trap hangen en elke keer als ze naar bed gaat en eruit komt staan we even voor de spiegel. Ze lacht dan heel "verlegen" naar zichzelf. Handjes gaan dan vaak lachend de mond in. Echt super om te zien. En blijven kijken en blijven lachen. Ze kijkt dan van mij naar zichzelf, weer naar mij enz.... Zo lief!
schattig he die spiegel momenten Wat Dano ook zo leuk vind daaraan is dat hij twee mama's ziet, als we dan voor de spiegel staan kijkt hij geintrigeerd naar zichzelf, als ik dan begin te praten begint ie te glunderen. kijkt me aan en kijkt weer naar de spiegel. dat is toch gek ineens twee mama'.s en wie is toch die jongen die ze vasthoudt
Ja hier nog zo 1 die om alles uitelkaar springt van geluk.... ben zo verschrikkelijke emodoos geworden
*smelt* wat lief he? ons zoontje doet ook weer wat nieuws, hij is ons sinds afgelopen weekend bewust aan het terug knuffelen, zo heerlijk moment, als je dan even weg bent geweest, en je krijgt zo'n fijne knuffel! vooral op zulke momenten besef je nog eens goed wat een geluk het is om moeder te zijn! van onschatbare waarde!