Hoi dames Ik ben precies 5 weken geleden bevallen van een prachtzoon.. Ik heb tijdens mijn bevalling veel bloed verloren zoals ze voorspeld hadden... Nu heb ik maar 2weken gevloeid en een week 1 druppel per dag.. Nu ben ik alweer een week lang volgens mij gewoon ongesteld want het is best heftig moet echt elk uur verschonen en als ik buk lek ik al heel snel door...of is dit toch nog van het vloeien wat mijn heel sterk lijk dat het daar van is... Want het bloed ziet er ook echt uit als ongesteldheidsbloed om zo maar te zeggen... Ik maak me hier best wel zorgen om omdat ik nu bijna 7 dagen dit heb en het is alleen maar erger geworden en het ziet er nog niet na uit dat het verminderd... Ik ga volgende week na de dok voor alvast de pil aan te vragen dan heb ik die alvast in huis...of zou ik toch wat eerder gaan en dit ff voorleggen... wat zouden jullie doen en hebben jullie dit ook meegemaak of ooit gehoord van iemand???of wat denken jullie wat het is ???
ik heb 3 weken heel veel gevloeid 1 week niet en toen ongeveer 5 weken weer en soms heel veel was zo slap als wat maar het hoort erbij zou me er niet zorgen over maken. bij de jongens 6 weken gevloeid paar dagen niet toen menstruatie
Vloeien na je bevalling kan wel een paar weken duren, maar als je het niet vertrouwd bel je toch even met je vk of de ha. Zijn ze voor
Het kan nog kraamvloed zijn, maar het kan ook je menstruatie zijn. Hier is dat na mijn 2e begonnen. Ieder half uur moest ik me verschonen (tampon én maandverband) na een paar maanden heb ik cyclokapron en naproxen van de gyn. Dit hielp wel, bloedingen werden wat normaler. Nu na de bevalling van mijn 3e (8 mnd geleden) begon de ellende opnieuw, maar nóg erger !! Ik droeg tijdens de menstruatie van die tenalady broekjes én kraamverband en lekte binnen een uur compleet door. Gek werd ik ervan Nu sinds vorige maand weer cyclokapron en naproxen gekregen en dit werkte ook deze keer weer. Het is niet anders. Het schijnt dat je dit na een zwangerschap kan krijgen. Curreteren schijnt geen zin te hebben, dan krijg je het weer binnen 3 mnd terug. Ik hoop voor jou dat het dus kraamvloeien is, anders is het een heel vervelend kwaaltje dat je van een zwangerschap over kan houden.
oke thanks... ben gelukkig niet de enigste want zo voelde het ff.. maar hou het ff in de gate en volgende week ga ik tog na de dok dus zou het ff met hem over hebben maar maak me nu al minder zorgen... thanks meiden
Ik werd gelijk ongi na de kraamvloed......het kan dus gewoon. Maar kraamvloed kan best lang duren hoor...
Het kan ook een placentarest zijn, als het vloeien al gestopt was en nu weer begint. Ik zou zeker even contact opnemen met de verloskundige of gyn!
Het hoeft niets te zijn, maar kan ook betekenen dat er bijv een scheurtje in je bm zit of een restje van de placenta. De eerste tijd kun je altijd een vk of je gyn bellen, dus ik zou telefonisch even overleggen. Beter voor niets gebeld dan te laat. Succes, hopelijk is het "gewoon" je eerste heftige menstruatie. (Die waren bij mij na iedere bevalling best heftig.)
Na mijn eerste zwangerschap was de eerste menstruatie veel heftiger dan ik gewend was en daarna trok het weer bij naar voor mij normale heftigheid. Kan dus gewoon nog even grote schoonmaak zijn. Ik zou je volgende menstruatie eerst nog even afwachten, om te kijken hoe het dan verloopt.