eerste x verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wiebertje, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Oww spannend! ja je berekening zal vast wel kloppen, hun gaan je kindje meten en aan de hand van hoe groot ie is schatten ze hoe oud die dan zou moeten zijn.
    Maar als jou kliene gewoon hard groeid ( of langzaam ) hoeft dat niet precies te kloppen natuurlijk.
    Veel plezier morgen en geniet ervan, ik heb mijn kleintje voor het laatst op de echo mogen zien met 30 weken..
    Vind het zo heerlijk om hemte bekijken :D
    En dames geniet van het weer! word weer heerlijk!

xxx

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Ik had bij de 1e afspraak met de VK een vragelijst voor mij en mijn vriend en 1 echo met stuk of 5 foto's.duurden zon 40 minuten vond wel fijn kreeg eerst de echo ze vond belangrijk dat gerustgesteld was en mijn vriend voor eerst zijn kleine zag.en erna gerustgesteld kreeg ik de vragenlijst en leuke tijdschriften en informatie boekjes over van alles.

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    heb bij de 3e echo hartje gehoord was met 12 weken bij de combinatie test daar had je echo en aan zijkant van scherm zag je dan zon tabel van die lijntje die hart kloppingen lieten zien en je hoorden het ook tegelijk heel wonderbaarlijk.Maar geniet ervan en schrijf alle vragen op die je hebt die kan je dan meteen stellen want je vergeet alles als je daar zit teminste ik wel. ;) liefs,

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bij mij was het eerst een intake gesprek. Over ziektes in de familie en over onze achtergronden. Daarna kregen we een uitwendige echo. Heb nog nooit een inwendige echo gehad.

Heb ook de Zwitsal tas meegekregen maar helaas was bij mij vrijwel alles over de datum...

5. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    wat leuk klinkt het allemaal! Ik heb a.s. maandag op 2e Paadag mijn eerste afspraak met de vroedvrouw. eerste kindje ook.. dus superspannend! heb geen idee wat ze gaat doen.. denk dat het voornamelijk informatief zal zijn zoals de meesten al aangeven.

Joehoe... Bijna!!!!!!!

6. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Gister had ik mijn eerste afspraak bij de VK. We hebben het inderdaad over mijn medische achtergrond en die van mijn en zijn familie gehad.
    Kreeg wat foldertjes mee, moet bloed prikken en een afspraak maken bij het echocentrum.
    De VK heeft nog wel met zo'n apparaat geluisterd, maar kon niks horen. Waarschijnlijk ligt het kindje erg laag en is het nog erg klein :)

Ik had een hogere bloeddruk dan normaal... anderen die dat ook hebben?

Verder hebben we het over de combinatietest gehad omdat mijn jongste schoonzusje het Down Syndroom heeft..... daar moet ik nu echt serieus over na gaan denken.. zo angstig :(

Nou dat was mijn eerste keer......

Deel Deze Pagina