eerste x zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jerkim, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Hallo iedereen!
    Leuk om de verhalen van iedereen te lezen. Ik heb nog een heel prille zwangerschap!! Morgen is mij NOD en heb gister twee super positieve testen gehad en vanochtend weer eentje. Toch nog steeds erg onzeker aangezien het deze week NOD dag/week is.
    Maar zo te lezen ben ik niet de enigste en moet zeggen dat ik erg onzeker word als ik op de NOD forums dingen lees van andere dames!!

Zou graag hier wat mee kletsen en dingen delen als dat ok is?

Hoe voelde jullie je de eerste paar weken/maanden?

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hey hey:)
    Gezellig hoor dat je mee komt kletsen!!
    Jaa die onzekerheid ken ik heb het nog hoor hihi
    In de eerste weken 4-6 heb ik bijna elke avond menstruatie achtige krampen gehad maakte me ontzettend veel zorgen en ook naar de huisarts geweest maar die heeft me toen gerustgesteld die krampen zijn het gevoel van je darmen die aan de kant geduwd worden en de groei van je baarmoeder :) dus gelukkig niks aan de hand:)
    Nu geen krampen meer, vanaf 4 weken 20 keer plassen per dag zo iets haha en ontzettend moe en misselijk en helaas puistjes op me gezicht en borst maar ik neem het maar voor lief:)
    Hoe voel jij je?
    Heb je al veel symptomen?
    Mijn echo is over twee nachtjes ben zo blij:D

3. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Ik heb ook wel aardig wat 'klachtjes'. Ik ga ook ongeveer 10 keer per dag naar de wc, terwijl ik normaal helemaal niet vaak ging. Zit geloof ik ondertussen tot mijn slokdarm verstopt, misselijk, buikkrampen en pukkeltjes (normaal nooit 1, dus valt wel erg op haha).
    Ik ga morgen de dokter bellen en even horen wat de vervolgstappen zijn en wanneer ik eventueel terecht kan bij een verloskundige.

Zo leuk je eerste echo!! Lijkt me zo gaaf om ons klein wormpje ook voor de eerste keer te zien :) Ik kan niet wachten!!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi ja vlug allemaal he!
    Ik ook zoveel puistjes Pff en geen creme of lotion helpt haha

Heb je een verloskundige bij jou in de buurt? Dan zal ik die gewoon even bellen dan kunnen ze je gelijk in schrijven meestal
    Werken ze niet samen met de huisarts:)

Jaa lijkt mij ook zoo leuk om te gaan zien hihi oee nog twee nachtjes :D

Deel Deze Pagina