Even een vraagje.. Afgelopen weekend best vaak gezellig gehad, vrijdag, zaterdag en zondag avond Niet omdat ik al vruchtbaar was maar omdat t zo gelopen is.. was leuk.. Alleen nu heb ik zojuist een positieve ovulatietest in me handen.. Wat is nu t beste? Vanavond nog een keer of morgen? Of allebei de dagen weet t niet zo goed.. normaal doen we t om de dag of paar dagen voor me vruchtbare dagen en niet zovaak als afgelopen weekend
de meningen zijn daar volgens mij over verdeeld. De een zeg het is nooit goed zo vaak de ander zegt, maak niet uit! Op papier zou je zeggen dat het voldoende kan zijn. De dagen ervoor ben je ook gewoon vruchtbaar en sperma blijft paar dagen leven. Het ligt er aan hoe goed het zaad natuurlijk ook is! Als ik naar mezelf kijk, zou ik het vanavond wel hebben gedaan. Maar dat is meer voor me eigen gemoedsrust dat ik er alles uit heb gehaald. Hopelijk heb je er wat aan? Succes !
Bedankt voor je berichtje De kwaliteit is hier bij de man niet zo best.. vanwege chemotherapie 2 jaar terug, maar er was nog wel iets aanwezig zeiden de artsen toen. Kans is klein maar niet onmogelijk op de natuurlijke manier. Vanavond nog maar gezellig maken dan,
Om de dag is het beste, bij zwak zaad zelfs om de twee dagen. Heb je al ooit eens gezien hoe weinig er maar uitkomt als je het twee dagen na elkaar doet? Het duurt een volle week om de voorraad weer bij te werken... reken maar uit.
Dat is ook weer zo.. ja twijfel er over.. aangezien ik nu t meeste vruchtbaar ben en gisteren was de test nog heel licht, en nu ineens positief. Bang dat als we morgenavond wat doen dat de zwemmetjes dan niet genoeg tijd hebben om bij het eitje te komen ? Of is dit niet zo
Het is en blijft altijd een wonder, juiste moment, juiste kwaliteit etc etc. Daar weet ik nu alles van! geniet gewoon lekker van elkaar dat is wel belangrijkst. En anders de volgende maand weer een kans!
Klopt er kan beter al een voorraadje zijn! Maar aan ander kant het eitje springt 24-48 later. Het blijft gissen
Vanavond hebben we tóch overgeslagen, en maken het morgen weer gezellig. Net toch nog een testje gedaan maar deze is iets donkerder dan vanmiddag. Had vanmiddag wel een smiley op de clearblue test. Is morgenavond nog wel goed om t gezellig te maken? Want dan springt me eitje tussen morgenavond en woensdag als ik t goed heb?
Nee hoor vanavond is perfect. Je eisprong is 24-48 uur na positieve test en je ei blijft dan nog 12-24 uur geschikt voor bevruchting.
Ik zou zelf ook gisteren hebben overgeslagen. Vooral met de kwaliteit van jouw man. Vanavond is nog prima. De eerste zaadjes zijn er super snel hoor en anders zwemmen er nog wel wat rond.
ik ben 2 keer zwanger geworden met elke dag seks haha maar men man heeft wel super zaad. Gewoon vrijen wanneer jullie zin hebben zou ik zeggen
Begrijpelijk dat je alles eruit wilt halen Meis! Maar hou ajb rekening mee dat het geen obsessie gaat worden. Ik wil je de les niet lezen maar, Ik herken mezelf zo erg in jou verhaal! En ik ben daardoor echt volledig onderuit gegaan! Hoef niet voor jou te betekenen natuurlijk! Wilde het je wel even zeggen.. Je best doen jullie sowieso al
We hebben t gisteren overgeslagen, waren ook beide moe, en gaan t vanavond wel gezellig maken moet idd ook geen obsessie worden, heb t ook al naast me neer gelegd dat t wel is heel lang kan gaan duren, en het zomaar niet 1 2 3 gaat lukken. Maar we genieten er samen wel van, moet wel leuk blijven en geen moetje zijn alleen tot nu toe wel iedere keer wat gedaan na de positieve ovulatietest, dezelfdr dag. Nu dan 1 dagje later, maar is hopelijk ook nog op tijd.
Goed zo! Ben blij dat jullie het zo ook zien! Wij doen het ook aan de hand van de ovulatietesten, maar het Werd op gegeven moment een moetje en dat is verschrikkelijk!!! Haha Ik ga voor je duimen meid!