Eiwit achtig slijm voor menstruatie ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hey Meiden,,

Nooit gedacht dat ik me bij de wens voor een 2e kind weer zo gek zou laten maken, maar goed.. ;) Eerste zwangerschap is via IUI tot stand gekomen, maar we willen nu eerst zelf weer even een tijdje proberen. Dit is de eerste echte ronde dat ik me weer gek loop te maken, omdat ik kansen ruik/voel haha..

Als ik mijn ei goed geplaatst heb, zit ik nu op 17 DPO. Afgelopen zondag 15 DPO een testje gedaan, negatief. Maar tot nu toe geen ongi, wel af en toe ongikrampen.

Gisteravond wat bruinig spul op mn inlegkruisje (het mag eigenlijk geen naam hebben, maar bij broekloeren zie je echt alles) Vanmorgen ook een heel licht roze sliertje op het wc papiertje, maar meer dan dat ook niet. Maar nu wel veel eiwit achtig slijm. Normaal voor mijn ongi is alles kurkdroog :)

- Kan eiwit achtig slijm vlak voor NOD duiden op een zwangerschap?
    - En zou ik nog positief kunnen testen na een negatieve test op 15 DPO?

Ik hoor sommigen denk joh test gewoon nog een keer, maar dat wil ik morgen doen (als ik durf).. Ik ga me vandaag nog even lekker gek zitten maken en denken wat dit slijm kan betekenen :p

Gr,
    Joriet

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Kan inderdaad, sommige vrouwen hebben last van witverlies bij hun zwangerschap. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je vergist hebt met je ei en dat deze een paar dagen later was. Dat zou je negatieve test verklaren. Morgen testje doen... :D

3. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ik heb ook witverlies. Maar voor zover ik kam voelen, nog geen ongi in aantocht(?) vrijdag is mijn NOD. Vind het allemaal zo spannend....

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nu twee cyclussen opzitten qua slijm in de gaten houden en beide keren had ik de dag voordat ik ongesteld moest worden iets wat ik interpreteerde als eiwitslijm (iig heel stretchy terwijl ik de rest van de luteale fase alleen creamy en sticky heb). Ik ben zeker niet zwanger, dus hoeft niet op zwangerschap te duiden, maar ik heb ook zeker m'n ei (beide keren) gehad, dus ik heb ook niet fout gekeken.

Volgens FF hebben sommige vrouwen dit gewoon. Zie deze zin in deze tekst: Eggwhite Cervical Fluid after Ovulation "Some women also notice some fertile-looking cervical fluid just before menstruation."

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb ook een dag of 2 voor mijn menstruatie bijna precies hetzelfde slijm als tijdens mijn eisprong.

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Oké.. Ja ik heb het normaal gesproken dus nooit, dus het valt me nu gewoon op :D We kijken het nog even aan en morgen toch nog maar even een testje doen!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier (nog) niet getest. Ik had gister een klein beetje roodachtige sliertjes op wc papiertje gespot, dus dacht dat t vandaag wel door zou breken.. Daar leek het vanmorgen ook wel even op, wat meer roodverlies dan gister, maar inmiddels niks geen rood of roze meer te zien... Iemand hier ervaring mee?

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Misschien een innestelingsbloeding?? Die van mij kwam pas erg laat met 8 weken. Dacht dat ik toen een miskraam had. Maar er was bij mij een paar veegjes bruin/rood bloed daarna niks meer gehad.

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Het eiwitachtige slijm + de roze sliertjes waren blijkbaar toch voorbodes voor de menstruatie... Het eiwitachtige slijm is dus een nieuwe voorbode voor mij, goed dat ik het weet. Dan kan ik er een volgende keer rekening mee houden ;)

Dus voor ons geldt: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina