ik heb me reeds aangemeld om mee te doen met moeders voor moeders. dit omdat het krijgen van een kindje zo bijzonder is en dit niet voor iedereen vanzelf sprekend is. Ik wil dan ook graag mijn steentje bijdragen door hier aan mee te doen. zijn er andere aankomende mamas die hier aan mee gaan doen of al mee doen?
Ik doe al 5 weken mee! Ik vind het een enorm goed initiatief en het is geen moeite. Plassen moet je toch!
zo denk ik er ook over. en als je kijkt hoeveel vrouwen je hier mee kan helpen door alleen maar je urine op te vangen. vind het heel mooi dat je mee doet😀
Ik wil ook graag mee doen, maar twijfel nog of ik zal wachten tot de 7 weken echo. Heb nu doorlopend bruinverlies en ben bang dat het niet goed is, dus om dan al te starten... Ben er nu zelf zwanger mee geworden dus wil het wel heel graag!
Kun je niet eerder terecht voor een vroege echo? En gebruik je nu ook nog medicatie, bijv Utrogestan?
zoals nina sanders zegt misschien kan je terecht voor een vroege echo? ik heb wel gelezen dat bloed verlies normaal kan zijn in het begin van de zwangerschap en niet persee reden tot paniek hoeft te zijn. hoop dat het allemaal goed zit en dat je alsnog mee kan doen aan dit mooie gebaar.
Ik mag al eerder ivm mmm maar nog eerder had niet zo veel zin zei ze. Ik ga het tot dinsdag aankijken en als het dan nog zo is ga ik weer bellen. Nee gebruik verder niets.
heb je alleen bruin verlies of echt bloed? Kan je geen bloed laten prikken om te zien of je hcg waarde netjes oploopt?
Ik heb me gisteren aangemeld! Mijn moeder heeft dit ook gedaan toen ze zwanger was van mij, ik treed in mam's voetsporen!
Alleen bruin.. gister 1x rood na een grote boodschap, maar dat was een adertje denk ik. Als het morgen nog zo is ga ik ff bellen. Is idd een heel mooi gebaar!
Zelf 3 keer vlot zwanger geraakt (laatste is een mk geworden) en de eerste 2 keer (3e was te kort) meegedaan. Voor deze zwangerschap heb ik zelf hulp nodig gehad en daarom doe ik zelf nu ook weer mee!
Dit zou echt veel bekender moeten zijn. Met 11 weken kwam ik erachter dat het bestond en toen was het al te laat. Ik vertel er andere vrouwen met een kinderwens wel over, wellicht dat zij wel op tijd zijn.
het zou inderdaad veel bekender moeten worden. Ik kwam er op de website van de verloskundige waar ik me bij aangemeld heb tegen. blij dat ik er aan mee ga doen
Ik doe er ook aan mee bij me vorige zwangerschap ook mee gedaan. Voelt heel goed om het te doen en heb het zelf ook nodig gehad dus heel blij dat ik dit nu ook weer mag doen. In het begin vond ik het ook erg moeilijk vanwege bloedverlies maar dach ach testen zijn positief dus ik heb hcg dan krijgen ze in ieder geval iets mocht het mis gaan. Zag dat nog iemand last had van bruin verlies, dat had ik dus ook en ook rood bij mij, in het zh konden ze me niet eerder plaatsen omdat er ook geen tijd was maar via de huisarts was het wel gelukt (na veel moeite was er wel een plekje)dus als er moeilijk word gedaan kan je dat ook proberen. Ik was toen 6 weken.
laten we hopen dat door deze post neer te zetten dat er meer moeders bereikt worden en zich ook gaan aanmelden
Zelf ben ik twee keer snel zwanger geworden en omdat ik het iedereen gun om zwanger te kunnen raken, heb ik beide keren meegedaan. Bij de eerste zwangerschap vanaf 9 weken, omdat ik het toen ook pas later hoorde. En bij deze zwangerschap heb ik 10 weken mee kunnen doen. Kleine moeite! Er zou inderdaad wel meer bekendheid gegeven mogen worden aan MvM. Om je heen hoor je toch dat mensen niet mee doen, omdat ze of het niet kennen of denken dat ze overal de urine op moeten opvangen, terwijl het geen moeten is.