Eerste zwangerschap misselijk, 3de zwangerschap bijna niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamalyn, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hoi meiden,

Bij de zwangerschap van mijn zoontje werd ik vanaf week 6 ontzettend misselijk en met 7 weken elke ochtend boven de pot.
    Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb heel af en toe last van een flinke vlaag misselijkheid maar als ik dan wat eet is het snel weer weg.
    Maak me toch een beetje zorgen...zit het wel goed?
    Heb verder wel heel veel zwangerschaps "kwaaltjes" en voel me ontzettend zwanger.
    Ik heb 3 maanden terug een mk gehad...vandaar de onzekerheid.
    Hebben meeerder meiden dit gehad, bij de ene zwangerschap misselijk en bij de andere amper?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben misselijk geweest, maar veel vriendinnen niet. Geniet er maar van hoor! En je bent nog maar 6 weken, bij mij begon het spugen met 7 weken tot week 20...
    Ik zou me er absoluut geen zorgen over maken!

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zou zeggen, geniet ervan dat je niet zo misselijk bent!
    Ik hoop ook echt dat ik me bij een eventuele volgende zwangerschap een stuk beter voel dan tijdens deze! Het schijnt toch zo te zijn dat iedere zwangerschap anders is?

Soo, enjoy! En niet teveel piekeren. Het is zoals t is... :(

4. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    geen zorgen maken hoor, elke zwangerschap is anders! ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot een week of 16 alleen maar in het ziekenhuis continu gelegen.. omdat ik iedere keer weer heel erg vochttekort had, omdat ik niks kon binnen krijgen meer.. zelfs geen glas water! en nu deze zwangerschap heb ik nergens last van.. alleen 's ochtends een beetje misselijk geweest...

5. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Bij mij is het ongeveer bij 6/7 weken begonnen... Er zijn nu dagen dat ik nog steeds misselijk ben en over moet geven..

Geniet ervan..Gr Jeanney

6. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Ik heb bij beide zwangerschappen geen last van misselijkheid gehad (ik neem aan dat het nu ook niet meer komt). Maar een vriendin van mij heeft tot het einde elke ochtend boven de pot gehangen. Dus denk dat je gewoon geluk hebt, geniet ervan.

Deel Deze Pagina