Hoi allemaal, Nou de onderwerp zegt het al. Moet je perse een slijmprop verliezen paar dagen voor de bevalling?
heb is ff op i-net gespeurd en daar staat dat je dat wel verliest ja alleen de ene vrouw merkt het en de andere vrouw niet bv als ze gaat plassen kan ze het ongemerkt verliezen heb maar 2 sites bekeken waar het staat miss moet je ff googlen liefs ancie
Nee dat hoeft niet. Mijn moeder heeft nooit haar slijmprop verloren, en mijn vriendin verloor hem tijdens haar weeën. Ik verlies sinds een paar dagen af en toe wat van de slijmprop.
Ik heb tot nu toe altijd slijmverloren, maar ik heb begrepen dat een echte slijmprop bruinig en groot is dus echt een prop?
nee een echte prop hoeft niet,,,wel bloederig slijm ,maar dat kan ook in kleine beetjes gaan,, erz it eigenlijk altijd wel wat bloed bij hoor,,,als je het niet vertrouwd ,laat altijd een maandverbandje in en laat de vk deze checken,,
Dat hoeft niet, maar bij mij was dat wel het geval... Beide keren grote slijmprop verloren en binnen 5 min begonnen de weeen..... Liefs Jeanney
pff ik word er gek van heb al van 8 tot 14 nov in ziekenhuis gelegen omdat de kleine wilde komen en sinds afgelopen zondag en m aandag wat slijm met bloed erdoor verloren mja erg kleine beetjes. kom ik net van de wc af veel slijm met veel meer bloed word er gek van gisteraaf nog extra ctg gehad in ziekenhuis inverband met harde buiken om de 5 minuten en veel rugpijn zoals eerst word er echt knetter gek van na mij weten verlies dus niet iedereen slijmprop de ene wel de andere niet
Nee hoeft inderdaad niet. En sommige vrouwen verliezen juist hun slijmprop al 6 weken voor de bevalling. Het kan allemaal.