Hier vanochtend begonnen met bloeden en nog steeds aan de gang. Zou nu 5.3 zwanger zijn. Ik ga er dus vanuit de het een miskraam is Heb net een CB test gedaan en die gaf nog zwanger 2-3 aan Vorige week zondag voor het eerste getest en CB gaf 1-2 aan. Het is dus wel opgelopen maar ik ga ervan uit dat het nu stopt. Ik weet alleen helemaal niet hoe dit werkt.. Heb de VK gebeld maar die geeft aan het af te wachten en over twee dagen terug te bellen om te kijken of het een "normale"miskraam is (what ever that means) ik heb het gevoel dat ik nu op het "wachtbankje" zit maar geen idee waar ik op wacht of wat ik nu moet doen.. Ja afwachten maar waarop .. Dat het bloeden stopt? Moet ik nou morgen weer een test doen? Iemand met ervaring?
Wat ontzettend rot Mama van Sepp. Ik zat daarstraks nog in je andere topic te lezen Bloed hoeft niet altijd een miskraam te betekenen, meestal gaat het gepaard met afnemende kwaaltjes en kramp (maar kramp niet altijd). Rond de 5 à 6 weken moet het hartje gaan kloppen en dat is vaak een punt waarop het mis gaat, zo ook bij mij in het verleden. Met normale miskraam bedoelt ze denk ik of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en dat daar de bloeding door komt. En of de miskraam vanzelf helemaal naar buiten komt, wat meestal met deze termijn wel zo is. Het is afwachten wanneer het vruchtzakje afgestoten wordt. Als het bloeden nu ineens stopt, dan is het geen "standaard" verloop van een miskraam zeg maar. Sommige meiden bloeden af en aan, voordat het echt doorbreekt. Je kunt wel testen, maar dat zegt nu eigenlijk niet zo heel veel. Hoe moeilijk ook, afwachten is het enige dat je kunt doen. Heel veel sterkte, ik hoop op een "onschuldige" bloeding!
Dank je wel voor je reactie Ik bloed nog steeds behoorlijk met wat lichte menstruatie krampjes. Wel een bonkende koppijn en steen koud Waarschijnlijk is dat gewoon de stress van alles. Het voelt heel onwerkelijk maar weet zeker wat er gaande is ook al heb ik het nog nooit eerder meegemaakt. ik hoop gewoon dat " het" snel over is.. over twee dagen de vk weer bellen en dan maar horen of er nog een vervolg komt Voor nu inderdaad maar afwachten. Mijn man is helaas gisteren voor 2 weken naar het buitenland gegaan voor zijn werk .. voor hem zou dit de eerste zijn geweest, hij is zo verdrietig en ik natuurlijk ook en dat we dan niet samen kunnen zijn maakt het helemaal naar
Oh jeetje toch meid, dat is helemaal kl*te zeg. Moet je hier ook nog alleen doorheen. Heb je wel iemand in je omgeving bij wie je terecht kunt? Vaak zegt je intuïtie wel of het mis is of niet. Ik wist bij mijn goede zwangerschappen dat het goed zat, heel apart na zoveel gedoe. Er was wel angst, maar diep van binnen wist ik dat het goed zat. Als je toch dat gevoel hebt dat het niet goed zit, dan zal dat wel kloppen denk ik
Heel veel sterkte. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vanochtend ook bloeding . Ik heb een echo gehad. Daar was al op te zien dat ik een miskraam heb gehad. De gynaecoloog zei dat testen geen zin heeft omdat je nog hormonen in het lichaam hebt. Bij de een is die in een week weg en bij de ander pas over een paar weken. Testen en kwaaltjes kunnen nog een zwanger teken geven. Als je zekerheid wil moet je aandringen bij je verloskundige. Met een echo kunnen ze vaak wel zien of het al weg is of niet.
Hoeveel weken was jij? de Vk gaf aan dat een echo geen zin heeft .. maar ik wil eigenlijk wel graag weten of het nu weg is of dat er nog iets zit Ik blijf maar bloeden maar verder geen stolsels .. wat een ellende zeg Jij ook sterkte
Gelukkig had ik het al tegen mijn beste vriendin gezegd en die is gelijk gekomen. Heeft voor ons gekookt en me vanavond wat afleiding bezorgd Ben wel blij dat ik niet de hele dag alleen met de kids was
Ik was 6 weken en 2 dagen. Gyn zei dat je wel wat kon zien. Hij beschreef het als een peervorm. Daarin moest je dan wel iets zien. Ik heb bij mijn dochter ook een echo gehad rond deze periode. Toen zag je een mooi rondje met een hartje erin. Bij mij was dat vandaag allemaal al weg. Vanavond het vruchtje verloren op de wc. Ze kunnen echt wel iets zien.
Volgende week heb ik een controle of echt alles weg is. Ik zou echt gaan zeuren en een echo eisen. Die onzekerheid is echt niet tof
Bij 5.3 id het spannend wat er te zien is. Een vruchtzakje ziu je verwachten. Maar gezien je bloedverlies zou t kunnen dat er niks te zien is. Als t iets eerder gestopt is met ontwikkelen ksn t zijn dat er alleen een ringetje te zien is. Maar door bloed in de baarmoeder kan t ook zijn dat je niks ziet. Vervelend dien onzekerheid. Sterkte
Hoi mama van sepp, Allereerst heel veel sterkte! Ik heb ook met 5,5 week een miskraam gehad. Bij mij bloede het alsof ik ongesteld was en had ik bijna geen krampen. Dinsdags is het licht begonnen en woensdag brak het echt door. Donderdags had ik een echo waarop te zien was dat mijn baarmoeder zo goed als leeg was. Ik zou dus vragen of je morgen of maandag een echo kan krijgen om te zien of je helemaal "schoon" bent. Het is belangrijk om te weten dat er niks achter blijft want daar kan je flink last van krijgen, zoals infecties ed. Nogmaals sterkte en doe het rustig aan de komende dagen!