Afscheiding 4 dagen na Ei

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esje28, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    Vraagje, zondag op maandag mijn ei gehad, ook gevoeld! Zondag 2 ovu testen gedaan, knalde allebei. Veel geklust van het weekend, dus de voorraad was op peil :D. Nu heb ik sinds vanavond menstruatiekrampen en ik zag zojuist witte afscheiding (best veel) Ik google als een gek, maar wil het gewoon van ervaringsdeskundige horen. Kan dit goed nieuws zijn?Kan dit al een innestelingsteken zijn? Mijn NOD is 8 juli....

2. cindy1985

cindy1985 Lid

25 mei 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan heb ik ook even voor jou gegooled :)
    Witte afscheiding voor menstruatie
    (of je had hem al gelezen als je heel google hebt gehad haha)

ik had ook veel meer afscheiding dan normaal, nog voordat ik wist zwanger te zijn. Maar iedere persoon is verschillend dus ik kan er geen uitspraak over doen.

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Het zelfde hier NOD op 7 juli
    Klinkt onsmakelijk maar heel dik rekbaar wit slijm en ik temp dus duidelijk te zien dat m'n ei al geweest is temp stijgt nogsteeds

4. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Sunshine... Met welke app hou jij je temp bij?

5. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    Oke thanks, mijn temp is nu dagen na ei ook 36,6 doorgaans 36,2 of zelfs onder 36 maar moet zeggen ik vind De tempratuur niet zo betrouwbaar! Ik voel een soort zenuwachtig gevoel onder in m'n buik, en als ik ga plassen voel ik t nog meer. En het is zeker weten geen blaasontsteking... Afwachten maar he, ik vind het super spannend en tegelijk heel vervelend die onzekerheid!

6. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    image.jpg

Hierbij mijn tempratuur curve, voor eisprong hoog, tijdens ma di wat lager en nu weer hoger 36,6.
    Is dit goed?

Deel Deze Pagina