Met 15 weken voelde ik het kriebelen in mijn buik. Wist zeker dat het de baby was want die kriebels heb ik nooit. Daarna werden het meer plofjes in mijn buik. Nu voel ik vooral geduw en af en toe een schopje. Aan de buitenkant voelde ik het ook al heel vroeg, geen schopjes maar duidelijk beweging.
met 14 weken leek het alsof er een spiertje trok onderin mijn buik, maar dan onregelmatig (net alsof je oog wel eens trekt) doordat het niet regelmatig was wist ik dat het de kleine was. met 16 weken regelmatig en denk dat manlief het met 18 weken van buiten kon voelen. Het grappige is dat ik de tweede later en minder sterk voel als de eerste.
Bij mij met een placenta aan de voorzijde met 18 weken, paar dagen daarna ook mijn vriend! Ook hij moet het elke dag moeten voelen. Bij mij voelde ik het met 23 weken nog wel goed, maar aan de buitenkant niet. Veel vocht, dmv zwangerschapsvergiftiging. Dus dan moeten alle alarm bellen gaan rinkelen! Dat zal deze zwschap heel spannend zijn, maar het ploppen van de baby zal ik nu sneller herkennen! Het gevoel is heerlijk! Kon er geen genoeg van krijgen haha
achteraf gezien heb ik het wel eerder gevoeld maar herkende het pas rond 18 weken, toen was het duidelijk en overtuigend de beeb geniet ervan straks!!
Vandaag hebben we hem gevoeld... heel licht, hele zachte bewegingen. Van mij mag hij wel wat harder gaan schoppen nu
Je bent echt niet veeeel te vroeg hoor! Ons zoontje voelde ik met 17 weken (mijn man met 23), maar dit meisje voelde ik al met 14 weken zo om de dag (mijn man voelde haar schoppen met 17 weken). Beide zwangerschappen lag de placenta hoog achter en dan schijn je het wat sneller te kunnen voelen...
Ik voel hem sinds 15 - 16 weken dus. Ik voelde plofjes, broebeltjes, moeilijk te beschrijven. Eerst was ik wat onzeker over wat ik voelde , misschien waren het mijn darmen, maar de gyn bevestigde mijn vermoedens. Het is niet zo vaak en er kan soms een dag tussen zitten dat ik niks voel.
20 weken, de dag voor de 20 weken echo waar ik erg zenuwachtig voor was. Kreeg gelukkig meteen een goed gevoel over de echo. Ik had wel een voorliggende placenta.
De eerste met 13 weken. Weet 100% zeker dat zij het was omdat er een ballon knapte en het voelde bij mij alsof je een kikker tussen twee handen houdt en die zich draait en vanaf toen eigenlijk vrijwel elke dag wel. Deze meen ik nu al af en toe te voelen maar twijfel nog. Omdat het gevoel zo anders is. Eerste voelde meteen steviger aan ofzo, nu lijken het idd vlindertjes te zijn die kriebelen
Ik voelde het eerste schopje met 15W1D, ik wist gelijk dat dat de kleine was! Zo'n gevoel had ik nog nooit eerder gehad. Daarna heb ik ons ukje iedere dag gevoeld, steeds vaker en harder
14 weken bij mijn dochter toen ik het echt doorhad. Daarvoor voelde ik ook al wat gefriemel. Nu precies hetzelfde eigenlijk.
Hier de oudste met 14 weken Middelste met 18 weken, (voorliggende placenta) Derde met 14 weken En deze 4e met 11 weken tot week 15, (placenta zijkant) En vanaf 15 weken tot week 18 niets meer gevoeld, (misschien placenta naar voorkant geschoven?) Voel haar sinds ruim een week weer, maar heel erg diep van binnen moet ik zeggen, niet tegen mn buikwand