Weer heel spannend..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tesje31, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesje31

Tesje31 Nieuw lid

27 dec 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Na hier al regelmatig te hebben rondgesnuffeld toch maar een account aangemaakt :D.
    Even een korte introductie: ik ben nu anderhalf jaar gestopt met de pil en 7 maanden geleden zijn we voor het eerst bij de fertiliteitsarts geweest. Inmiddels zijn alle onderzoeken afgerond en 3 weken geleden heb ik een HSG onderzoek gehad. Ik heb vanwege een BBZ nog maar 1 eileider, maar deze was 'open'. Het zou dus geen probleem moeten zijn om zwanger te worden en het is zo frustrerend als dat wel een probleem wordt..
    Elke maand is het vanaf de eisprong weer spannend en zoals de meeste ben ik inmiddels vast klant bij de Kruitvat! ;) Morgen is mijn NOD en ik voel nu weer van alles natuurlijk.. Maar het meest voelt het alsof ik gewoon wéér ongesteld ga worden.
    Zo, dat was in het kort mijn verhaal, heb ik me ook gelijk voorgesteld ;). Wellicht zijn er meer die morgen haar NOD heeft, misschien kunnen we samen hopen! :D

Groetjes Tesje

2. Tesje31

Tesje31 Nieuw lid

27 dec 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    En een update... Tis al niet meer spannend.. Op naar de volgende ronde! :(

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohh wat balen!
    Hopelijk binnenkort wel een positieve test

4. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee! balen meid! veel succes in de volgende ronde!

5. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Wat vervelend! Hier waren wij ook vanaf het begin onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Het wilde maar niet lukken. Wij hebben toen IUI mogen proberen met stimulatie van hormonen. Bij de 2e poging was dit raak. (Al bleek toen dat het zaad van mijn vriend toch niet zo goed was als ze dachten).
    Hebben jullie een traject besproken of moeten jullie het nu eerst weer zelf gaan proberen?
    Ik wens jullie heel veel succes!

6. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer. Maar hier op het forum is er veel steun en mensen leven met elkaar mee. Sterkte en ik hoop dat je binnenkort geluk hebt!

Deel Deze Pagina