Ik begineen beetje onzeker te worden. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heel misselijk geweest met veel overgeven. Bij deze zwangerschap nog niet. Soms een beetje pijnlijke borsten, soms een beetje bandenpijn. Dat is het. Ben zo bang voor een leeg vruchtzakje
Nee joh, hoeft niets te betekenen! Mijn zwangerschappen waren zo verschillend qua misselijkheid. Bij de ene nog net niet m’n tenen eruit gekotst, bij de ander niets aan de hand.. Gewoon vertrouwen hebben!
Je bent pas 5 weken. Bij mij kwam de misselijkheid pas met 6 weken (ook nu ik zwanger ben van 2). Geniet ervan dat je (nog) geen kwaaltjes hebt. Elke zwangerschap is anders.
Kwaaltjes zeggen helemaal niks! Die komen en gaan. Of komen niet... of gaan nooit meer weg. Zegt verder helemaal niks
Had ik ook, bij zwangerschap 1 en 2 16 weken lang meerdere keren per dag gespuugd, nummer 3 en 4 ben ik niet eens misselijk geweest. Het zegt dus niets en ik zeg: geniet er van!
Zoals gezegd, iedere zwangerschap is anders. Ik kan me voorstellen dat het een 'vreemde' gewaarwording voor je is, maar 5 wkn is nog zo pril... Wat niet is, kan (helaas) nog komen. Ik was bij mijn tweede extreem misselijk vanaf 3 wkn (ruim voor positieve test) tot aan de bevalling, bij miskraam ook vanaf 4 wkn ongeveer, dus toen ik bij mijn 3e kindje met 5 wkn nog helemaal niet misselijk was begon ik stiekem een beetje te hopen... Ik had pech. Bij 5+2 wkn van de ene op de andere dag opeens extreem misselijk, spugen en niet kunnen eten, echt hondsberoerd. Nog erger dan mijn vorige zwangerschappen. Ik hoop dat het je bespaard blijft .
2e zwangerschap zooooo misselijk. Overgeven viel mee maar kon geen eten zien. Bluugh. Uiteindelijk zelfs emesefane gaan slikken, ik kwam de dag niet door. Nu deze zwangerschap nauwelijks misselijk geweest! Soms een vage vlaag van misselijkheid maar niks hoeven slikken oid. Hoop t voor je!! T zegt gelukkig niks
Ik kom op veel sites tegen dat 60 tot 80 % van de zwangere vrouwen aan zwangerschapsmisselijkheid lijdt. Dat is dus lang niet iedereen en elke zwangerschap is anders. Niet ongerust zijn!
Vriendin is zwanger van de derde. Bij de eerste twee 9 mnd zien geweest. Regelmatig in het ziekenhuis gelegen. Nu 15 weken en nergens last van