Vorige 2 zwangerschappen misselijk en overgeven, nu niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Premiemama, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Premiemama

Premiemama Actief lid

27 jun 2016
    173
    54
    28
    Ik begineen beetje onzeker te worden.

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heel misselijk geweest met veel overgeven.
    Bij deze zwangerschap nog niet.
    Soms een beetje pijnlijke borsten, soms een beetje bandenpijn. Dat is het.

Ben zo bang voor een leeg vruchtzakje :(

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee joh, hoeft niets te betekenen! Mijn zwangerschappen waren zo verschillend qua misselijkheid. Bij de ene nog net niet m’n tenen eruit gekotst, bij de ander niets aan de hand.. Gewoon vertrouwen hebben!

3. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Je bent pas 5 weken. Bij mij kwam de misselijkheid pas met 6 weken (ook nu ik zwanger ben van 2). Geniet ervan dat je (nog) geen kwaaltjes hebt. Elke zwangerschap is anders.

4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Kwaaltjes zeggen helemaal niks! Die komen en gaan. Of komen niet... of gaan nooit meer weg. Zegt verder helemaal niks

5. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik heb dat dus ook. Naast een beetje lage rugpijn heb ik ook geen symptomen.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Had ik ook, bij zwangerschap 1 en 2 16 weken lang meerdere keren per dag gespuugd, nummer 3 en 4 ben ik niet eens misselijk geweest. :thumup:
    Het zegt dus niets en ik zeg: geniet er van!

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Zoals gezegd, iedere zwangerschap is anders.

Ik kan me voorstellen dat het een 'vreemde' gewaarwording voor je is, maar 5 wkn is nog zo pril... Wat niet is, kan (helaas) nog komen.

Ik was bij mijn tweede extreem misselijk vanaf 3 wkn (ruim voor positieve test) tot aan de bevalling, bij miskraam ook vanaf 4 wkn ongeveer, dus toen ik bij mijn 3e kindje met 5 wkn nog helemaal niet misselijk was begon ik stiekem een beetje te hopen... Ik had pech. Bij 5+2 wkn van de ene op de andere dag opeens extreem misselijk, spugen en niet kunnen eten, echt hondsberoerd.:( Nog erger dan mijn vorige zwangerschappen.

Ik hoop dat het je bespaard blijft :thumup:.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    2e zwangerschap zooooo misselijk. Overgeven viel mee maar kon geen eten zien. Bluugh. Uiteindelijk zelfs emesefane gaan slikken, ik kwam de dag niet door.

Nu deze zwangerschap nauwelijks misselijk geweest! Soms een vage vlaag van misselijkheid maar niks hoeven slikken oid.

Hoop t voor je!! T zegt gelukkig niks

Go for nr 2 vindt dit leuk.
  9. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Ik kom op veel sites tegen dat 60 tot 80 % van de zwangere vrouwen aan zwangerschapsmisselijkheid lijdt. Dat is dus lang niet iedereen en elke zwangerschap is anders. Niet ongerust zijn! :)

10. K00

K00 Niet meer actief

Vriendin is zwanger van de derde. Bij de eerste twee 9 mnd zien geweest. Regelmatig in het ziekenhuis gelegen. Nu 15 weken en nergens last van:)

Deel Deze Pagina