Mond ligt open van Kiwi!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Charis, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey

    Nou echt vreemd, nu ligt mijn mond (wangen, verhemelte en tong) open van het eten van een Kiwi.Het zijn allemaal kleine wondjes en scheurtjes en t was zelf zo pijnlijk dat ik mijn 2de kiwi niet heb opgegeten!

    Heeft iemand dit wel eens gehad? Zou het met zwangerschap te maken kunnen hebben?

    xxxx Charis
     
  2. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hbe het ook al eens gehad,en was niet zwanger...Hoop natuurlijk voor jou dat je het wel bent ;) Liefs Yvette
     
  3. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hahahaha dank je, het ging me eigenlijk meer om te weten of andere dat ook wel eens hebben gehad, omdat ik het zo erg raar vind. (ik eet zelf bijna nooit fruit nou nou wat is fruit toch goed voor je zeg :) :) gelukkig ben ik dus niet de enige hahaha
     
  4. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik heb dat weleens met ananas.. heel irritant!
     
  5. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Het ligt bij mij niet helemaal open na het eten van kiwi, maar het is dan wel flink geirriteerd. Ik heb het trouwens, meen ik, alleen bij de groene en niet bij de gele.
     
  6. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb dat echt altijd nadat ik kiwi heb gegeten!zon rotgevoel
     
  7. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi,

    ik heb het ook altijd van groene kiwis, moet je eens de geel eten. Die zijn zachter en veel beter vind ik (in me mond:D).
    Van ananas heb ik het ook, behalfe in blik daar kan ik wel tegen :D

    xxx
     
  8. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    ik had nog nooit van gele kiwi's gehoord, kan je nagaan hoe weinig fruit ik eet ohhh echt erg, maar die ga ik dan wel proberen, ik heb het trouwens ook bij ananas....

    hoe zou het toch komen..iemand een idee?
     
  9. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ik kreeg ooit is te horen, te veel vitamine wat je binnen kreeg. Mara thjaik weet het niet.
    Maar dat zijn Gold kiwis en die zijn veel zachter en super lekker :D niet zo scherp

    xx
     
  10. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    oooooooooooooohhhhh ik sta te popelen om er een te kopen en meteen op te eten hahahahahahaha ik krijg er echt water in mijn mond van :)
    In ieder geval niets ernstigs dus (tja omdat ik natuurlijk normaal zo weinig fruit eet maar nu ineens zooooo'n terk erin heb :) )
     
  11. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hja kiwis bevatten tuurlijk heel veel vitamine en als je haast geen fruit eet dan heb je opeens zo vitamine bom in je mond. Ik heb het trouwens ook van sinasappels hoor. Dus best vrije normaale reactie hoor ;).
    Maar kiwis gold zijn onwijs lekker ;) echt een aanrader haha
     
  12. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    ahhhhhh hou nou op :) :) hahahaha je maakt me hier helemaal gek :) :) :) :) :) ik wil het liefste weg rennen van mijn werk en die gele Kiwi halen hahahaha ooo dit heb ik normaal echt nooit,

    Verkoop jij gele kiwi's voor je eigen bedrijf ofzo whahahahahaha :) :)
    sorry word ineens zo melig!
     
  13. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Was dat maar zo :D dan at ik ze elke dag hahaha.

    Maar ik gata ze denk ik zo ook weer halen, heb ze niet meer in huis :D:D:D:D
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kiwi freaks zijn jullie! Toevallig had ik n verse ananas van de markt mee genomen en idd.. een vaag gevoel in mijn mond voor n uur ofzo. Maareh.. heeft (helaas) niks met zwangerschap te maken hoor!
     
  15. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha nee we zijn gewoon stelletje verslaafde (aan kiwis he ;))

    Maa idd ananas heb ik het ook, en tis geen teken van zwangerschap. Anders had ik toen ik 5 was al zwanger moeten zijn ;)
    En toen deed ik het nog niet hoor :D haha
    xx
     
  16. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha :) :) lig hier helemaal gevouwen ja inderdaad maar t ging me er meer om om te weten of ik wel normaal ben :) kiwi freak valt nog wel mee te leven :) :) vind het alleen zo raar omdat ik dus normaal nooit zo gek op fruit ben en nu hunker naar een Kiwi hahahahaha
     
  17. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owjee zwanger mischien? haha ;) ik duim voor je.

    heb je al getest of nog niet?

    xx
     
  18. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Whaaahahahhahahha, ik hoop het zooooo! Nee ik had gister al getest dat was dus mijn 2de negatieve test..nu weet ik dus niet hoeveel mU/l Clear Blue digitaal minimaal nodig heeft :rolleyes: maar nog niet ongi en temp blijft hoog! Ik ga denk ik wachten tot 10 sept..... echt rot dat wachten... en jij zit je ook op de wachtbank of zit jij in het leuke gedeelte het klussen hahahaha?
     
  19. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Charis, is niet persoonlijk bedoeld, maar maak je jezelf niet een beetje gek?
    Je kan gewoon een bloedtest laten afnemen bij de ha, dan weet je in principe 's anderendaags zeker of je zwanger bent...
     
  20. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hoi Mano, ja je hebt wel gelijk over dat ik mezelf een beetje gek maak..maar nog wel gezond gek hoor! Ik denk er wel veel aan op een dag, vooral omdat dit mijn eerste keer is dat ik overtijd ben en hele andere dingen voel dan normaal, maar mijn huisarts zegt nee gewoon blijven testen want een bloedtest kan net zo goed te vroeg zijn :rolleyes: misschien is mijn ei wel later gekomen en wordt ik binnenkort gewoon ongi..zou ik echt k*t vinden maar dan op naar de volgende ronde :D ik hou het gewoon vol tot maandag om niet te testen en anders toch de HA bellen eigenwijs he ;) geen zin in gezeik van de HA!
     

Deel Deze Pagina