Ik heb hier eerder advies gevraagd voor kleur op de keukenmuur en kreeg toen hele goede tips. Dus ik waag nog een poging! We zijn de kinderkamer voor mijn zoontje aan het maken en daar worden nog 3muren geverfd en ik heb nog geen gordijnen. Het is dud voor een jongentje van 2jaar. Dit is het behang: https://www.muurdeco4kids.nl/Winnie-the-Pooh-behang-Picnic
Persoonlijk zou ik het een beetje neutraal houden en voor een offwhite kleur gaan. Een beetje zoals de buik van Teigetje. Alleen ik zie wel een spierwit bed staan? Dat vloekt dan wel een beetje. Hm. Ik vind het wel een beetje lastig eerlijk gezegd. Zou dus wel voor iets neutraals gaan, juist omdat het behang al voor zichzelf spreekt, maar wel iets in een tint die terug komt.
Ja idd zijn meubels zijn wit. De vloer is grijs met witte vlekken en strepen. En idd de muren misschien rustig houden qua kleur
Persoonlijk houd ik juist wel van kleur, zeker op een kinderkamer. Ik zou gaan voor oranje muren, net zoals Tijgertje. Hartstikke leuk! En juist de witte meubels en de kozijnen springen er dan lekker fris uit. De gordijnen dan wel weer wat neutraler. Anders wordt het te druk.
Charmant van Praxis zou hier mooi bij staan, denk ik Wel kleur, maar niet overheersend en witte meubels passen er goed bij. Qua gordijnen zou ik voor bruin of taupe gaan. En dan niet verduisterend, denk ik? Want je hebt rolluiken Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Nog wel een foto plaatsen, hè?