Na meegepraat te hebben op de topics; lange cyclus, korte menstruatie, primolut, overtijd maar negatieve testen etc nu eindelijk goed nieuws! Wij zijn ZWANGER!! Ons verhaal: begin jan. gestopt met de pil, daarna 2 cyclussen van 28 dagen en daarna begon de ellende. Lange cyclussen waar geen regelmaat in te ontdekken was. In juni hadden we een positieve test, maar 4 dagen later toch een bloeding. Ws. een vroege miskraam. Ook duurde mijn ongi steeds maar 2 dagen. In sept. gestart met Etos Zwanger worden, maar het leek toen of mijn ongi alleen maar langer werd. Mn laatste ongi was 4 oktober. In november elke week getest (3x), steeds negatief. Op 1 december de huisarts gebeld en omdat ik negatief testte, een kuurtje Primolut gekregen. Nadat die kuur was afgelopen moet je binnen 2-3 dagen ongi worden. En dat gebeurde dus niet!! Na 4 dagen weer gebeld en ik moest dus afgelopen donderdag urine inleveren. De huisarts had me ook al voorbereid dat als de zw.test negatief was, ik dan naar de gyn. moest om alles eens goed te laten bekijken daarbinnen. Ik had zelf absoluut geen hoop dat de test positief was. De laatste weken hadden wij al niet gevreeën; ik wilde dat mn lichaam eerst eens goed liet zien dat het werkt. Word ik dus donderdag gebeld dat het positief was! Zelf vrijdagochtend nog een testje gedaan en ook positief! Het is dus echt zo! Heel onwerkelijk allemaal, heb ook niets geen klachten (ben wel wat moe, maar kan ook van het werk zijn). Vrijdagmiddag bij de ha geweest en hij heeft ons echt moeten overtuigen dat het echt waar is. Woensdag 6 jan hebben we de eerste echo. Dat is altijd om een termijn te bepalen, maar bij ons nu helemaal! Hoelang ik zwanger ben, kan nu niemand ons vertellen. De ha vroeg zelfs wanneer we gevreeën hebben, laat ik dat nou niet bijhouden! Blijven hopen helpt echt! Wij zijn nu erg aan het hopen dat wij een goede echo te zien krijgen en dat we dan duidelijkheid hebben hoelang wij al zwanger zijn. 2010 wordt dan ons jaar!Het is nog steeds erg onwerkelijk! Het is een heel verhaal geworden, maar ik ben blij het nu eens goed opgeschreven te hebben. Meiden, allemaal veel succes en een liefdevol 2010 toegewenst.
Wauw, ontzettend gefeliciteerd. Wat een verhaal, meid. Je hebt je kind straks een mooi verhaal te vertellen over dat die toch wel heel erg graag bij jullie zijn, maar toch als verrassing. Geniet er lekker van en succes met je echo (op de verjaardag van mijn dochter ). Liefs.
Ow jeetje! Wat fijn zeg! ik herken je verhaal echt super goed! wij zijn 5 jan. ook begonnen om zwanger te worden en tot op heden nog steeds niks. Ik ben ook aan de etos zwanger worden pillen geweest dankzij dat is mijn ongi weer wat regelmatig. we hebben inmiddels ook al een zaadtest gehad die goed was. Dus kan het nog alleen aan mij liggen onze dochter is inmiddels 3 jaar en 4 maanden en die is door de pil heen gekomen wij zijn zo verbaast dat het nu niet wil groetjes
Onwijs bedankt voor jullie reacties! Het is nog steeds erg onwerkelijk. Voel ook van alles in mn buik, maar volgens een vriendin zijn dit mn banden die aan het rekken en strekken zijn. Allemaal blijven hopen hè!
fantastisch meid!!! Geniet er maar lekker van!!! En die banden is normaal idd...er zit tenslotte een baby in....mooi he?