dochter is sinds vorige week vrijdag ziek, koorts en ligt de hele dag op de bank, een nachtje doorgebracht in het ziekenhuis op verdenking van hersenvlies ontsteking, gelukkig was dat het niet. gister leek het beter te gaan, de koorts zakte en ze wou wat meer eten. s'avonds sloeg dat ineens om en heeft ze overgegeven, snachts weer. vanmorgen een x of 7.. niks houd ze binnen. naar de huisarts geweest en ze heeft een oorontsteking.. kan je zo ziek zijn van een oorontsteking?
Onze zoon van twee moet ook altijd overgeven bij oorontsteking. Volgens de huisarts zijn het pijnscheuten die dit veroorzaken. Heftig he! Heel veel sterkte met je kleine meid!
jeetje wat zielig voor je meisje! ja nou en of je daar enorm ziek van kunt zijn een aantal jaar geleden heb ik een flinke oorontsteking gehad, niet dat ik heb overgegeven maar die pijn is het ergste wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt, inderdaad die pijnscheuten! pfff vreselijk hoop het nooit meer te krijgen, gelukkig kreeg ik toen voor de pijn tramadol. krijg je meisje ook medicijnen tegen de pijn?
Je evenwichtsorgaan en oor hebben natuurlijk met elkaar te merken Als je oorontsteking hebt kan je evenwichtorgaan ervoor zorgen dat je snel misselijk (of duizelig) bent. Dus dan is overgeven bij een oorontsteking ook niet zo heel gek. Tegen de misselijkheid gebruikte ik altijd Domperidon maar daar zijn veel slechte dingen over in het nieuws laatste tijd. Ik gebruik nu bij extreme misselijkheid/duizeligheid gewoon Primatour of andere pillen tegen wagenziekte.
Nou en of. Ben momenteel zelf herstellende van een oorontsteking en mijn maag werkt niet echt mee. Zo af en toe nog steken in mn oor of nek of zelfs hoofd. Alsof je met een gloeiende naald wordt gestoken. Tel daar de duizeligheid bij op en de gezwollen klieren in je nek. Alles behalve fijn. Wij volwassenen zijn wel wat gewend, maar zo'n kleintje kan er flink beroerd van zijn. Beterschap!
Mijn dochter heeft regelmatig oorontsteking ( krijgt dus weer buisjes) en is er ook altijd flink ziek van, maar geen overgeven. Maar het evenwichtsorgaan zit daar inderdaad, dus de boel kan flink ontregelt zijn. Ik doe altijd een knuffel oid onder het hoofd van haar matras, zo s de druk er wat af (wordt groter bij liggen) Ik vind een volle week ziek trouwens wel behoorlijk. Heeft ze nog koorts? Zorg dat ze wat zout binnenkrijgt. Wij doen dat altijd door wat komkommer te snijden en daar wat zout op te strooien.
Van een oorontsteking kun je flink ziek zijn. Geef je 3 maal daags paracetamol tegen de pijn? Dat is namelijk geen overbodige luxe... Verder matrasje ophogen en goed de neus sprayen met zoutoplossing, zodat de viezigheid via de neus weg kan en zich niet op blijft hopen achter het trommelvlies!
nooit geweten dat je zo ziek kan zijn van een oorontsteking! vandaag bij de kinderarts geweest, ze heeft allebei haar oren ontstoken en een flinke buikgriep. ik geef haar al een week 3x per dag paracetamol, zonder trekt ze het niet. neus sprayen met zoutoplossing doen we ook al een tijdje. ze heeft een kuur antibiotica gekregen en domperidom tegen het overgeven. dit krijgt ze sinds gisteravond, maar dan nog is ze aan het overgeven. hoop maar dat het snel beter gaat, vreselijk je kind zo ziek te zien
Jeetje wat heftig zeg! Ik hoop voor jullie dat ze heel gauw weer beter is. Wat een ellende zeg. Sterkte!!