Verschillende weermodellen laten voor a.s. donderdag en vrijdag een flinke herfststorm zien. Linkje televaag: Herfststorm op komst - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Dus, pas op voor rondvliegende tuinstoelen en zeg maar alvast dag tegen die mooie zelf gemaakte lantaarn op Sint Maarten.
Laat maar komen Hou wel van een flinke storm.. Zolang er niet te veel schade en/of gewonden vallen vind ik het goed
hebben wij mazzel dat wij (als enige plaats in nl) op 10 november st maarten vieren.... en laat maar komen.. ik geniet daarvan..
Laat die wind dan maar donderdagavond laat gaan waaien. Vind het erg sneu voor de kindjes als ze midden in een herfststorm langs de deuren gaan voor 11 november . Verder heb ik liever 's nachts storm dan overdag. Lekker in je bedje diep onder het dekbed wegkruipen terwijl de wind om het huis giert....
Ik heb er ook zin in! Wij gaan dan even lekker naar het strand, uitwaaien En met alleen een lichtje lopen is ook wel goed met Sint Maarten toch.
ik kan mij nog wel herrinderen dat wij in delzijl toen een mega storm hebben gehad met sint maarten (kan wel een 15 jaar terug zijn hoor) er stonden een paar marktkraampjes en die gingen zo de lucht in het plein over. man dat vergeet niet gauw weer
Ik vind het ook altijd wel gezellig. Dit ondanks dat ik altijd maar op de fiets moet (werk/boodschapjes/stad etc.) Zal woensdag mijn tuin maar even stormproef maken, maarja eerst zien, dan geloven... Gelukkig is het meeste blad al van de bomen, anders is er natuurlijk veel meer kans op schade en dat willen we nou weer net niet! Zou wel sneu zijn voor de kindertjes die sint maarten willen lopen. En dan blijf ik met al mijn marsen/snickers/twixen zitten
eerst zien dan geloven. ben nog steeds op de hitte golf aan het wachten die ons beloofd was in augustus
Wij hebben maar 1 auto dus die heb ik alvast gereserveerd voor donderdag en vrijdag Toch heeft het wel iets... buiten lekker guur, binnen knus en warm
Ah leuk! Vrijdag overdag heb ik een bruiloft van mijn zwager en schoonzus, Gezellig windje erbij dus.