zoontje wil laatste fles niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo ons zoontje van 6 maanden en een week wil zijn laatste fles niet zo goed meer drinken. sinds hij groenten eet hij eet nu bijna een potje groenten voor 6 maanden en een klein toetje, maar ook al geven we hem een half potje of zelfs iets minder dan gaat het ook niet van harte heeft iemand dit probleem ook gehad en wat hebben jullie eraan gedaan? groetjes wendy.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

3. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hij krijgt 3 flessen

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    wat als je groente eerder geeft of de fles later?

Hoeveel drinkt hij nu?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik geef Tymen om uiterlijk 17.30 uur groente en rond 19 uur de fles. Maar hier is 17.30 u al wat te laat, dus beter om 17.00 uur. Ook geef ik hem maar een heel klein beetje yoghurt na. Tot voor kort dronk hij zijn flessen goed, dan, maar tegenwoordig niet meer zo. Weet niet waar het aan ligt, volgens cb omdat hij de melk beu is en de derde fles er wel bijna af mag. Maar dat doe ik niet want de tweede drinkt hij helemaal niet.

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    tis moeilijk he.

Maar de derde fles moet er eigenlijk eerder af als de tweede. Lynn drinkt de derde nog prima en ik vind het fijn om nog ff met haar te zitten en te knuffelen.

Ik heb verder geen adviezen voor je hoe je de fles er wel in zou krijgen. Sorry. Succes

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dit probleem had ik ook!
    ze krijgt hier ook groente en fruit en wou de laaste fles ook niet....
    geef haar nu pyjama papje en dat gaat er helemaal in!
    misschien is dat een advies?
    en misschien zou je wat meer tijd tussen de groente en de fles kunnen doen zag dat je om half zes groente gaf en dat om 7 uur de fles misschien heeft hij dat wle geen honger?
    ik geef groente om half 5 (dan eten we zelf ook namelijk) en dan krijgt ze om 8 uur laaste fles..

8. Minime

Minime Actief lid

29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Ik zou ook inderdaad wat eerder zijn prakje geven. Je moet t eigenlijk met jezelf vergelijken, je zit meestal na een prak goed voel en misschien dan t toetje laten en een lekker fles geven zodat je weet dat tie genoeg binnen krijgt

En hou altijd in je achterhoofd een kind weet wanneer hij verhongerd en geeft altijd aan dat hij honger heeft. Misschien is t wel geen echte melkdrinker maar meer eentje die graag gewoon eet. Ik kan t weten want ik was wat dat betreft ook heel moeilijk als baby zijnde.

9. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Uit ervaring van mijn oudste dochter die toen 8 maanden was die wilde echt geen opvolgmelk ineens niet meer!
    Toen ze eenmaal gewoon uit potjes ging eten en danoontje ging lusten was het snel gebeurd met de fles, maar goed ze hebben wel zuivel nodig. Met alles frustratie,s wat ik toen had bleek ze yoki uit de koeling heerlijk te vinden en daar is ze verder mee groot geworden.

Deel Deze Pagina