kan dit nu al

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ha
    even een vraagje ik ben nu 9 weken zwanger en heb echt het idee dat mijn buik al dikker geworden is het kan niet van het eten komen want door mijn misselijkheid ben ik 3 kilo kwijt geraakt.
    groetejes gerdien
     
  2. Niet meer actief

    Ja dat kan met alle gemak. Ik moest ook bij de eerste vanaf 9 weken in positie broeken lopen. Ik baalde enorm want met 6 maanden dacht iedereen dat ik op alle dag liep
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ja hoor kan zeker,is bij iedere vrouw weer anders!! ( alhoewel het de eerste tijd waarschijnlijker is dat het van je darmen komt)
     
  4. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Hoi,

    Ik had ook al in de 8ste week zwangerschapsbroeken aan.
    Ik ben uiteindelijk ook met een zeer dikke buik geeindigd.
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik heb het nu ook al, het begint al vanaf mijn ribbenboog. De vk gaat uit dat ik vndaag 12 weken ben maar ik houdt het op 10 en een dag. Liefs Jenny
    ps. ik ben er echt al wel trots op en moet er alke dag een paar keer naar kijken in de spiegel!
     
  6. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik had bij mijn eerste niet zo snel een buikje maar nu bij mijn 2e al wel... vooral 's avonds zet mijn buik heeeeel erg op ineens... en 's morgens is ie weer wat platter...
     
  7. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hoi ik ben ook negen weken zwanger, en ook afgevallen maar mijn buik is dikker geworden. :)
     

Deel Deze Pagina