'n update, en wat een prutsers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    hoi hoi, ik heb heel veel aan jullie gehad en wilde daarom even vertellen dat het nu echt super goed met mijn zoontje gaat.
    Het gaat nu dus al 6 dagen wonder boven wonder uitstekend ,ik kan nu echt van hem genieten. Al ben ik super moe en vind dat het met mezelf wat slechter gaat maar ja dat is niet zo erg als mn ventje maar geen pijn meer heeft. Wel moet ik wat moeite doen zeg om zijn melk vergoed te krijgen. Hij moest een test doen en dan pas geven ze het vergoed en weet je hoe die test werkt nou echt belachelijk ben er nog boos om dat ze zoiets kunnen bedenken :evil: .Je moet je kindje gewone nutrilon aanbieden en dan gaan kijken hoe hij reageerd en als hij dan de klachten krijgt heeft hij koemelkallergie. Ze zijn toch niet wijs die kindjes zijn blij dat ze eindelijk in hun kleine leventje geen pijn meer hebben en eindelijk voeding krijgen waar ze tegen kunnen. En moeten die darmen weer omslaan, nou ik heb gewoon gelogen en gezegd dat ik het heb geprobeerd. Ik ga hem niet weer pijn laten lijden ik weet toch wel hoe die nu is en hoe hij toen was! pff wat een pief is dat die dat bedenkt, sorry moest ff dat kwijt.

xxx

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Die test is nu eenmaal verplicht, maar ik weet hoe je je voelt, ik heb zelf ook niet geprovoceerd :oops:
    Ook gezegd dat ik t gedaan heb.
    Ik twijfelde er niet over om haar weer pijn te zien lijden :(

Nu heb k n super lieve dietiste en Iman hoeft pas weer te provoceren als ze 2 is :D
    Met 1 jaar heeft ze tegen de verzekering gezegd dat we geprovoceerd hebben, maar hebben we niet gedaan, heel super!

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja ik weet dat het zo werkt... helaas... maar hoe had je het anders gedacht dan?

4. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    ik had gedacht dat een verklaring van de kinderarts voldoende was. niemand wil toch zo'n voeding als het niet nodig is?

xxx

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Helaas is dat niet voldoende.

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wij kregen zonder enige test pepti vergoed! We zijn er zelf mee begonnen en een maand later heeft de cb. arts gewoon een brief geschreven naar de verzekering. Geen vragen, niks, gewoon een machtiging gekregen om de pepti gratis op te halen bij apotheek.

Raar hoor dat je eerst je kleine moet "pesten" met gewone nutrilon. Belachelijk! Heel veel succes ermee.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hoi mexico
    Je moest gisteren toch terug? Ik ben reuze benieuwd wat ze hebbebn gezegd.

Liefs Fleur 1

8. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    hoi, ik ben gister voor mezelf terug geweest en alles was goed ,maar moet wel wat weken erbij tellen voor herstel omdat mijn bevalling erg heftig was. Maar ik heb de vergoeding van de nutramigen joeheo eindelijk!

kus

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    :thumup: goed zo gefeliciteerd

Deel Deze Pagina