Mijn dochter houdt niet van brood. Elke keer als ik denk dat ik erachter ben wat ze lekker vind, dan is het zo weer over. Ik hoef in ieder geval geen brood met hartig beleg te geven, want dat eet ze niet. Met zoet lukt wel aardig, dan gaat het 2 dagen goed als ze jam eet of chocopasta en dan begint het weer van voren af aan. Ik geef haar na haar boterham een cracker met smeerworst en die is wel zo weg. Ik heb al verschillende soorten brood geprobeerd. Simpel bruin, met zaden en pitjes enz. Ook alle soorten beleg zijn voorbij gekomen. Tosti's heb ik geprobeerd. Dat is 1 keer lekker. Krentenbollen oid is ook even lekker... Wie heeft tips? Alleen maar crackers geven vind ik niet eerlijk tegenover mijn zoontje, die moet wel zijn brood opeten.
Ik heb ook geen broodeter! Nog nooit gehad ook haha. Mijn zoon krijgt tussen de middag een bord bambix. Ik zelf ben ook geen broodeter en ik heb jaren op bambix en Brinta geleefd en ik leef nog en ben op en top gezond!!! En nu geef ik nog niet veel om brood... Een krentenbol vind ik wel lekker en mijn zoon ook dus die krijgt hij wel eens van mij. en een cracker met leverpastei vind mijn zoon ook heerlijk. Ik ben echt iemand van het warm eten en mijn zoon ook.