hoi dames kleine man zit vollop in het tandjesleed ! tandje 1 staat door sinds vandaag maar hij heeft enorm veel pijn ! er staan er nog 3 door te komen (heeft dokter bevestigd) . ik laat hem bijten op een koelbijtring of een koel lepeltje , ik geef voor het slapengaan een pcm zetpil als het echt nodig is , iemand nog tips ?? het is zoooo zielig
Je heb detinox dat kun je op het tandvlees smeren met een wattenstaafje ofzo dat verdoofd het dan wat
Bij onze kleine meid werkte Chamodent druppels goed. Veel succes met de tanden. Je moet wel gelijk gaan tandenpoetsen.
ja ik doe altijd een combi van die 3 dingen ( pcm, vsm en dentinox, weet niet of zo'n jonge baby al alles mag? mijn oudste was pas 1 jaar met tandje 1 ) ( koud nat washandje, wilt ook nog fijn zijn)
heb hem al een aantal keren op een koud nat washandje laten sabbelen en hij vind het heerlijk ! voor de rest een pcm vind ie ook wel fijn tandje 2 staat nu ook bijna door
De koude bijtring in de vriezer leggen en bevroren geven, Dentinox en (tip van een vriendin) kamillezetpilletjes (homeopathisch). Bij heel erg last helpt een PCM altijd wel. Hier verder geen tips, bij onze dochter zijn de eerste 8 (!) tandjes erdoorgekomen zinder slag of stoot.
Het wordt ontzettend afgeraden om bevroren bijtringen te geven! Dit kan vastvriezen aan een lip of tong...brrrr...alleen in de koelkast dus.
gaat hier ook alleen in de koelkast had een soepel lepeltje in de koelkast gelegd en hem dat gegeven ( onder toezicht) nou vond ie geweldig kan ie zelf pakke tegenover zen bijtring
Meid, wat zielig dat ie dat al zo vroeg heeft. Ben je net van de krampen verlost, krijgt hij weer tanden.... Pfffff Sterkte ermee!
jep , .... A had ook haar eerste tandjes op 3maand en half hoor alleen had zij der niet veel last van
hier ook veel last..veel huilen maar hij heeft binnen 1 maand 6 tanden gekregen pfff geen wonder dat hij niet te genieten was.. een nat washandje ga ik ook maar eens proberen..dentinox en druppels gebruik ik al bijtringen hoeft hij niet maar wel erg jong ja 3 maanden!
Ligt helemaal aan het type bijtring.... goedkope (van alleen flexibel materiaal met vloeistof erin) mogen niet eens in de vriezer, maar die van Difrax met 3 "tandjes" erop en voor de rest vast met noppen mag wel degelijk in de vriezer!!! Zelfs op aanraden van de HA en het CB. Tenzij je me een website kan laten zien waarin dit door een officiele instantie daadwerkelijk wordt afgeraden?