hallo, Mijn zoontje isa is bijna 10 maanden, maar hij wilt het eten van 8 maanden niet eten. hij duwt ook zijn tong naar buiten. hebben jullie tips voor mij? Groetjes Nazli
je bedoelt de potjes van 8 maanden waar stukjes inzitten? onze dochter wou tot afgelopen maandaf absoluut geen stukjes wist ook niet wat ze er mee moest ze spuugde het uit of ze slikte het in 1 x door en nou eet ze brood kan ik haar een koekje of iets anders geven en ze eet het zo op dus geduld geef hem gewoon een tijdje geen stukjes t komt vanzelf wel
ja, die bedoel ik. maar wat moet ik hem dangeven als hij na een paar hapjes niet wilt eten? dan heeft hij toch nog honger en ik wil hem geen potjes van 6 maanden geven
volgens mij zit er niet zoveel verschil in 6 of 8 maanden potjes, behalve de stukjes, en misschien is er met 8 maanden wat meer variatie(vlees bv) maar kwa hoeveelheid is het hetzelfde en het kan echt geen kwaad om gewoon 6 maanden potjes te geven, ik heb ze soms ook nog wel. Als je perse een 8 maanden potje wilt geven zou je deze zelf nog even extra kunnen pureren. en blijven oefenen met stukjes, het komt echt vanzelf
hij is bijna 10 maanden en ik vind dat hij te laat is met stukjes te eten. hij eet alles gepureerd. vinden jullie ook dat hij nu stukjes moet eten of kan het nog langer duren om stukjes leren te eten.
heb vandaag vers gemaakt en in stukjes gegeven, maar nee na een paar hapjes heft ie het al genoeg. ik wil dat ie dat leert, maar het lukt hem gewoo nniet
Wat ik wel eens deed is de groenten en vlees gewoon pureren, en dan een aardappel erdoor prakken, dan zijn het hele zachte stukjes.Ik vind in de potjes de stukjes soms nogal hard. Maar in principe is het niet vreemd dat hij het nog niet wil hoor, kan nog even duren.Dat hebben volgens mij veel meer kindjes.
hij heeft nooit verse groente en fruit gegeten, hij lust ze gewoon niet, hij at altijd van de potjes. lucia, is wel slim hoor om de aardappelen in stukjes bij te voegen in groenten en vlees! ik wacht gewoon af tot ie echt alles gaat eten. maar als isa bv groente van 8 maanden niet wilt eten, maar als ik dan geen potje heb van 6 maanden, wat kan ik dan nog geven, dan heeft ie nog altijd honger. zoals vandaag heb ik maar een flesje van 180/6 schepjes gegeven
Sommige kindjes zijn gewoon nog niet toe aan stukjes, hoe graag je het ook wilt Wat je ook kan doen 6 maanden potje geven en een heel klein beetje 8 maanden potje er door heen, dus dat hij maar een paar stukjes heeft Dit iedere keer ophogen Of door de 6 maanden potje een aardappel doen of wat bambix
hij heeft vanochten zijn flesje en net ook zijn potje van 6 maanden niet gegeten, denk dat hij last ergens van heeft. hij heeft vanacht ook wat koorts gehad. denk dat hij ziek is bedankt al voor jullie antwoorden.
Frits wilde in het begin ook gen stukjes eten, duwde alles naar buiten met zijn tong... Toch na een week weer aangeboden, een paar dagen lopen rotzooien en ineens at meneer het zo op! Is ook even wennen en in die tijd kwamen ook tandjes door en sliep meneer ook slecht, alles kwam in een keer... Nu eet hij alles