mijn baarmoeder is gekanteld na achteren

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama77, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama77

mama77 Lid

9 jan 2007
    30
    0
    0
    ik hoop dat u me kunt helpen
    ben de laatste keer na de verloskundige geweest en ze vertelde me dat me baarmoeder na achteren is gekanteld en dat ik daarom zoveel last heb van me rug en buik
    nu had ik ergens gelezen dat het dan juist goed is om op je buk te slapen klopt dat en wat kan ik er nog meer aan doen
    ik hoop dat u me meer info kan geven

groetjes mama77

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mama77,

je kunt er eigenlijk niet veel aan doen. Het is verder geen probleem hoor dat je baarmoeder naar achter gekanteld ligt, je buik groeit en straks kan ie alleen nog maar omhoog groeien. Wel lastig dat je rug pijn doet. Kan ook komen door de banden rond je baarmoeder die aan het groeien zijn. En je darmen worden aan de kant gedrukt, je gaat al iets anders lopen zonder dat je dit direct merkt. En je bekken verweekt al, waardoor je in je liezen en onder in je rug een zeurende pijn kunt ervaren. Allemaal mogelijke oorzaken voor rugklachten, maar allemaal niet gevaarlijk.
    Een warme kruik doet ook voor je rug wel eens wonderen als het toch aan de banden ligt en verder aan een gekantelde baarmoeder kun je dus niet zoveel doen helaas.

Groetjes Brigitte

3. mama77

mama77 Lid

9 jan 2007
    30
    0
    0
    hallo

bedankt voor de reactie terug en een warme kruik doet inderdaad goed
    bedankt voor de informatie

groet mama77

Deel Deze Pagina