2 jaar geleden had ik een nieuwe tandarts, (ben er zooo bang voor hé) Ik kwam daar voor controle en bleek 3 gaatjes te hebben, afspraak gemaakt. En toen begon het gedonder al, meerdere gaatje's en wortel/zenuwbehandelingen Het raarste was dat hij 2 worelbehandelinge gaf binnen een 20 minuten:x achteraf gezien...........( gewone gaatjes) De rekeningen stroomde binnen... moest blijven terug komen... kreeg op het gegeven moment vreselijke kiespijn.. en moest van hem na de kaakchirurg.. kies getrokken.. maar de pijn bleef (door hem een kies laten trekken en kwijt terwijl die het probleem niet was:x)...diezelfde middag dus terug gegaan.. en zenuw behandeling weer.. en moest week later terug komen ervoor.. En moest er nog 1 doen.. en weer terug voor de laatste 5 gaatjes... Uiteindelijk kreeg ik deurwaardes op mijn dak... rekeningen van 500 euro 1 van 800 euro.. en nog wat kleinere rekeningen van ongeveer 100 euro.. wij opzoeken op internet.. wat voor behandelingen ik gehad had.. niets te vinden... aanklacht ingediend... (niets mee te maken.. we moesten betalen) Uiteindelijk al die rekeningen maar betaald... vond dit erg raar gaan.. kreeg vermoeden dat dit geen frisse praktijk was.. Uiteindelijk kreeg ik paar maanden later een brief dat de praktijk failliet was.. Nergens kon ik een tandarts weer vinden.. want sinds hij aan mijn gebit heeft gezeten.. als ik vlees eet... kan ik een uur lopen flossen etc... allerlij narigheden In een straal van 50km in de omgeving kon ik geen enkele tandarts vinden Tot laatst... ik kon terecht voor een intake gisteren Eindelijk foto's maken etc... Mocht meteen bij de tandarts terecht... tot mijn grootste schrik.... vele gaatjes... wat>?? mijn gebit is niet te redden meer ONder alle gevulde gaatjes (heb ooit 3 wortel behandelingen gehad... en die ene die hij had gedaan, meer wortel behandelingen waren er dus MOOI NIET) maar onder alle gevulde gaatjes zitten allemaal kleine/grote gaatjes onder, ook onder een paar ontstekingen conclusie tandarts... 8 kronen die gast heb me hele gebit kapot gemaakt Ik ben er echt kapot van!!!! ik ga nu aanklacht indienen bij mijn vorige tandarts (hij schijnt een nieuwe praktijk ergens te hebben.. vele oude clienten van hem zitten daar en met hetzelfde gebit als mij gewoon VERKLOOOT) mensen.. het is gewoon een nachtmerrie die werkelijkheid word... eerst 2000 voor jan lul... veel klachten erbij.. en nu nog eens 8 kronen 8x 500???? BEN KAPOT sorry voor de lange verhaal
Wat een idioot!! Zo iemand moet idd gestopt worden zeg pff!! En niet alleen voor het geld, ik zou dus gewoon nooit meer naar een tandarts durven dan Succes met alles
Ja dat bedoel ik.. toen die tandarts zei.. 8 kronen dacht ik alweer.. zie geld!!!! maar hij liet me op de foto's zien mijn kiezen.. en inderdaad.. allemaal zwarte plekken onder de kiezen.. maar kan ook niet goed gevuld zijn
Jeetje zeg!! Laat het er niet bij zitten hoor!!!! Sterkte! Ik ben zo blij dat ik een heeeele lieve tandarts heb! Ga er bijna met plezier naartoe. Hoop dat de nieuwe tandarts wat beter voor je is!
Sjees!! Is toch niet normaal! Kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent. Van een enorme *piep*. Wat zegt je nieuwe tandarts ervan?
aanklagen... zegt hij.. hij heeft veel patienten van die praktijk.. en heeft zijn handen er vol aan!!!
Inderdaad aanklagen. Hoe haalt die man het in z'n hoofd. Jij heel veel sterkte ermee, kan me voorstellen dat je hier kapot van bent. Jeetje wat een *piep* inderdaad!
Jeetje wat erg!!!!!!!! Idd aanklagen die handel en niet meer loslaten tot je krijgt wat je wilt...(hoewel niks kan op tegen je eigen goede gebit natuurlijk). Wel zou ik je willen advisren om alsnog voor een second opinion te gaan voordat je ook maar 1 kroon laat zetten, met jouw achtergrond zeker. Heel eel sterkte.
Jeeeeetje!!! Wat een kl**tzak! Dat is dus de reden dat ik ook hartstikke bang ben voor de tandarts, en al een hele tijd niet ben gegaan! Ik weet hoe slecht het is maar ik durf gewoon echt niet! En dan ook nog die hoge rekeningen! Wel heel knap van je dat je de stap hebt gezet om een andere tandarts te zoeken! Heel veel sterkte er mee in ieder geval!
OMG! Aanklagen! Meteen! Jeetje.. ben ook geen fan van de tandarts, maar zo'n horrortandarts heb ik nog nooit meegemaakt... Je hebt er in elk geval goed aan gedaan een andere tandarts te zoeken!
Wat erg zeg! Ik geloof niet dat je de enige bent die die *piep* wil aanklagen. Hoe kan het nou dat zo'n vent nog steeds een praktijk heeft??!! Snel werk van maken hoor! Dit kan echt niet.
het ergst vind ik dat ik straks 8 jaar bezg bent om alles te vervangen in kronen.. misscien een x 2 er jaar.. maar jeetje... vind kronen niet mooi!!!
Wat een prutser!! Maar je bent er mooi klaar mee! Buiten het geld is naar de tandarts gaan vast ook jouw hobby niet Bah wat een vervelende kwestie voor je zeg! Sterkte ennuh idd die vent moet echt gestopt worden aanklagen! Mirre
Meteen aanklagen die handel. Misschien dat je dmv een oproep of iets dergelijks nog meer van gedupeerden vinden van die tandarts. Zodat je gezamelijk een rechtszaak kan aanspannen. Je staat dan altijd sterker.
erg hoor , zo had mij man ook zo een tandarts , steeds de verkeerde tanden belasten en uit te trekken en vervolg had hij nog zo veel pijn dat hij weer heen moest, kregen mooie rekening van 500 nog wat , hubbie meteen klacht ingediend ,na een lange onderzoek ,gingen 400 vanafwant menneer tandarts deed gewoon niet goed ,je hebt somige :x ik heb een super lieve knappe een wel goed gewoon aanklachen hoor dat soort mensen horen gewoon niet te werken op deze manier
Jeetje! Wat een verhaal.. Schrikken doe ik niet echt.. Mijn mannetje had ook zo'n frisse tandarts.. Strekte! Ik hoop dat je wat recht krijgt door hem aan te klar=gen
Wat vreselijk zeg!! Helaas heb ik zoiets gelijks meegemaakt. Als kind had ik veeel gaatjes.. Mijn tandarts toendertijd bleek de gaatjes niet te goed hebben geboord waardoor mijn tanden allemaal kapot waren gegaan.. De tandarts moest stoppen, later bleek dat hij uit functie was gezet.. Ik heb bij de tandarts waar ik nu zit mijn hele gebit moeten laten renoveren.. Intotaal 8 tanden en kiezen.. Kosten á 2000,00 Gelukkig was ik wel goed verzekerd en kreeg ik zo'n 50% terug.. Gelukkig niet zo erg als in jou geval.. Ben er optijd bij geweest.. Heel veel sterkte meid!!