Nee, we hebben geen idee. Misschien horen we donderdag meer, dan moet zoonlief naar de kinderarts voor zijn buikklachten. Ik ben vrije creatief met verse groente en heb zelf een verborgen groentehoek in mijn tuin, maar of het nou broccoli of pastinaak is, er wordt geen warme groente gegeten. Voorheen wel en hij vond alles lekker. Het hoeft ook niet; hij eet wel iedere dag een bakje rauwkost met cherrytomaatjes, komkommer en rode paprika en wat zwarte olijfjes en een stuk brood. Dit maak ik overigens pas klaar na ons eten. We proberen het wel, maar pushen niet. Het is even niet anders.
Als ie dit opheeft, heeftie toch een behoorlijk portie groente te pakken, alleen inderdaad helaas niet tijdens het eten. Hopelijk kan de KA iets duidelijker maken, zo is het voor jullie ook niet leuk! En voor hem al helemaal niet.
Nee Adi, het begint ons ook behoorlijk op te breken! Hij heeft ook echt veel pijn, huilt veel en slaapt slecht. Sinds half januari is hij minstens 2 uur per nacht wakker... Het erge is dat hij wel wil eten, maar dat het lijkt alsof het hem pijn doet; de warme (lauwe) hap dan. Hij begint blij en gretig en steekt een hap in zijn mond, schrikt dan en gaat rillen, spuugt het uit en moet huilen, maakt niet uit of het lasagne is of gekookte boontjes met risotto of spinazieschotel. Ooit was het allemaal favoriet. Het is heel frustrerend voor zowel hem als ons, omdat we niet weten wat er is. Iets anders eet hij daarna dan wel.
Lijkt me erg vervelend als je kind niks eet. Mijn zoontje van bijna 2 is gek op fruit en krijgt dat altijd na het ontbijt. De laatste tijd kreeg hij steeds een mandarijn en vandaag weer een keer een peer. Toen hij zijn peer op had zei hij hijn hijn en wees naar een mandarijn dus heeft hij die ook nog maar opgegeten haha
Ah gos, wat zielig! Echt naar voor hem en mega frustrerend voor jullie. Hopelijk kan de KA echt wat vinden. Veel sterkte!
Dreumes van 20 maanden eet dagelijks fruit. Meestal 1 banaan en daarbij dan nog een kleine of halve appel en meestal nog wel iets. 's avonds een uitgeperste sinaasappel. Al met al wel 2 of 3 stuks per dag. Hij eet alles op de normale manier zoals wij dat eten. Maar met appel zorg ik dat hij afhapt van een gehele appel zodat hij geen hele grote stukken binnenkrijgt en het in een wilde bui naar achteren schiet.
zogelukkig, wat naar. Het klinkt toch alsof er iets niet lekker zit. Hopelijk kan de KA meer betekenen. adi, hier is het vooral in combinaties dat ze dingen wel of niet lekker vind. Ze eet bv liever groenten dan aardappelen. Maar vanavond aten we rode kool, waar mevrouw dus niet van gecharmeerd was en toen heeft ze zeker 4 grote aardappelen op. Eten we slastamp, dan eet ze daar veel minder van dan van de vissticks die ze erbij krijgt. Maar eten we erwtjes/worteltjes, dan raakt ze de vissticks bijna niet aan. Ik ben erachter dat ze eigenlijk alles wel lust, maar het 1 prefereert boven het ander en dan is het kiezen he
@Adi, af en toe probeer ik dat idd. Ze hapt er idd stukjes van af alleen heeft ze nog wel eens de neiging om alles gelijk door te slikken dus dat vind ik nog een beetje eng. Kiwi's gaan we wel weer 's uitproberen, ben nu eerst bezig met melk uittesten via de bv dus moet even wachten tot dat achter de rug is.