afzakbroeken :-(

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sijke, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

iemand een oplossing voor afzakbroeken bij 4,5 jarige jongen? Knoopsgatelastiek lijkt geen oplossing, ze zakken nog steeds. En broekriem is niet handig met zlef naar de toilet gaan....

Die broeken blijven maar halverwege zijn billen zakken, staat zo armoedig...

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Smallere broeken kopen?
    De mijne heeft die van de Hema, s.Oliver en nog zo'n duurder merk. Die vallen smaller.. Al kan hij nog steeds de broeken zonder knoop van zijn billen krijgen ;)

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
  4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  5. Tennes

Tennes Niet meer actief

6. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Wat handig!!
    Onze oudste loopt ook altijd met z'n broek op half 7 :D

7. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi, ziet er superhandig uit ja, die dapper snappers, nr. 2 van onze boys is nog dunner en smaller dan meneertje afzakbroek nu! En smallere maat broeken helpt op de een of andere manier niet echt. Hij heeft wel een flinke groeispurt gehad, dus daar zal het wel mee te maken hebben. De kleinere broeken zakken af omdat ze dan te kort worden, de grotere omdat ze te wijd zijn, noem maar op.

Inderdaad: waar koop je die?? Ergens in een winkel hier in nl. of via de site van die link??

8. XoXo

XoXo Niet meer actief

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wauw...dat is handig..gelijk 1 bestellen. Hier 1 die zelfs dure broeken laat afzakken...hij vreet om t leven maar het blijft niet plakken;)

10. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Goeie tip! Heb er gelijk 1 besteld...hoopt dat mijn 'dame zonder billen' blij is met de kleur lavendel

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Die dapper snapper wilde ik ook noemen. Heb er ook ooit een bij Okaidi gekocht.
    Maar voor dochter nooit gebruikt en ze heeft ze ook echt niet nodig ;)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier echt niet te mager.. en dr broek zit best strak
    maar toch van die blote billen als ze gaat zitten...

helpt zo'n dappersnapper daar ook bij?
    dochterlief vindt het dusdanig irritant dat ze inmiddels voornamelijk rokjes draagt..

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, herkenbaar ;) Hier daarom ook vnl rokjes en jurkjes.

Ik heb nu wel 1 aardige spijkerbroek, maar als ik de elastiek goed aantrek, zodat ie dus niet afzakt, heeft ze er echt last van dat ie te strak zit bij dr (bolle) buikje.
    Nou ja, rokjes en jurkjes staan haar ook veel leuker!

Zelf trouwens ook snel last van, broek staat van achteren snel open en voor zit het niet lekker?! (Maar ik heb een slanke taille en wel een kont)

14. Saskia78

mja ik trek ze sowieso altijd best stevig aan.. rustig 3 knopen van het elastiek
    (en het cb maar klagen dat ze te zwaar is) maar dan nog.. als ze op de grond gaat zitten..

dus tja.. rokjes dus
    en tuniekjes over dr spijkerbroek :)

15. Sijke

Sijke Bekend lid

Ja, maar dat is voor onze zoon niet zo'n optie; tuniekjes en rokjes, hihi:D
    nee, grapje!

16. Saskia78

niet? :D

wat dat betreft zijn meisjes wel handig hoor :)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

de dapper snapper is ideaal.

TIP: neem die gene waar ook clipjes bij zitten.. deze zijn ook te gebruiken wanneer er geen lusjes zijn om 'm door heen te doen! Deze heb ik voor mij dochter waarbij alle rokjes afzakken!

18. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier ook een zoon met een afzak broek,de eerste 3 jaar moest ik xxl broeken voor hem kopen,woog dan ook 28 kilo op 3 jaar oud,maar nu hij net 4,5 jaar oud is weegt hij er nog maar 24 bij 1m30 lang,zakt allemaal van zijn bibs en ik gebruik soms brutels maar dat vind hij niets :(

19. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Wauw!dappersnappers,hoop dat die helpen,waar kan je die kopen?

Deel Deze Pagina