Dag, Jasmijn eet de laatste tijd behoorlijk slecht. 's Ochtends eet ze een broodkorst Om 9.30 uur 1 stuk fruit 's Middags een kwart brood 0m 17 uur wil ze niet groente eten....dit deed ze voorheen wel BV krijgt ze op verzoek. Ik denk 6 keer per 24 uur (2 keer 's nachts) Om 17.00 uur houdt ze haar mond dicht, maar ze wil wel aan een rijstwafel knabbelen........ Eet ze voldoende? Moet ze niet inmiddels minder drinken en meer eten? Wie kan/wil mijn vragen beantwoorden....Thanx!
Ik vind dat ze bizar veel eet in de middag. "Een kwart brood"...zoveel eet ik niet eens. Kan me voorstellen dat ze daar nogal vol van zit.
Ik zou haar in ieder geval geen rijstewafel aanbieden als ze haar groenten niet wil. Kun je haar niet afleiden?
Het enige wat ik wel weet is dat Rhodé meer eet. Ze krijgt ook bv op verzoek zo'n 5x p 24 uur waarvan 1 x snachts. S'ochtends eet ze 1,5 à 2 stuks fruit. Brood mag ze nog niet. En s'avonds minimaal 200 gram groente (vlees/vis/aard/rijst etc). Oja en ze drinkt gemiddeld ook nog 200 cc water per dag naast de bv en haar eten Maar het ene kind zal meer eetlust hebben dan er andere. Misschien heeft jou meisje nog wel genoeg aan bv? Als je het niet vertrouwd zou ik contact opnemen met het cb of de ha.
De voedingsstoffen haalt ze ook nogsteeds uit de melk. Hier eet ze altijd slecht weinig tot niet vooral tot ze 2 jaar was en groeit prima