He meiden, Thirza wordt de laatste avonden na 3 kwartier tot anderhalf uur slapen 's avonds weer wakker en wil dan niet meer slapen. Zo wakker als wat, en goed te genieten dan... maar niet helemaal de bedoeling eigenlijk Als we haar, nadat ik haar gevoed heb, weer terugleggen in bed, is het drama: huilen en krijsen. Ze valt dan ook echt niet in slaap, of pas na zo lang dat ik denk: dat is uit pure vermoeidheid van het krijsen. Als we haar wakker laten, duurt het minimaal anderhalf uur voor ze weer een beetje moe wordt, maar gaat ze dan, na nog een voeding, wel probleemloos slapen. Is dit een fase? Gaat dit weer over? Of heeft iemand tips zodat wij de avonden weer voor onszelf krijgen...
als mijn meisje 's avonds wakker wordt en gewoon om zich heen ligt te kijken en te brabbelen dan laat ik haar liggen, als ze huilt dan geef ik af en toe de laatste voeding wat eerder en dan slaapt ze wel door, maar ik weet niet of je het kunt vergelijken want ze is pas 3 maandjes.
Hier waren het inderdaad fases. Na een week tot soms wel 6 weken was het weer "normaal" en sliep ze door.... Na ongeveer 1,5 jaar kwam het nooit meer voor.