Te vaak wakker omdat mijn 5 dagen oude dochter honger heeft om het 1.5 uur

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door xmicheller, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmicheller

13 okt 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een kleine meid van 5 dagen ze is op de wereld gekomen op 14 oktober 2015 en nou is ze overdag veel aan het slapen soms ook wel wakker. En eet ontzettend veel. Wij mogen van kraamzorg nu 60 tot 70cc geven ( flesvoeding) ik heb borstvoeding geprobeert maar mijn tepels kunnen het niet aan. Nou drinkt ze overdag gewoon 60cc en wilt ook niet meer is 1 keer gebeurt van wel. En snachts als ze 70cc heeft gehad dan wilt ze na een uur alweer eten. Het is ook echt niet iets anders ze wilt echt voeding. Als wij haar dan nog extra 10cc geven dan is dat niet genoeg want 1.5 uur later gaat ze weer huilen en vragen om eten. Nee het is niet alleen dat ze op iets wilt zuigen want na 2 min zuigen op mijn pink word ze boos omdat er niets uit komt. Ik heb dus gewoon een kleine vreetzak.. Nou wil ik haar graag eten geven maar ik mag niet te veel geven. Ik wil niet dat ze darmkrampjes krijgt en nou ben ik al 4 dagen op rij continu wakker om het uur of half uur omdat ze zo veel huilt. We hebben een speen maar die spuugt ze uit na een paar minuten en dan gaat ze weer huilen omdat ze m niet kan vinden het enige wat tot nu toe een beetje werkt is mijn pink geven maar dan voor 5 min want dan is ze er al weer klaar mee of gewoon bij mij neer leggen. Ik wil haar niet bij mij in bed hebben als ik zelf ook wil slapen omdat ik dat te eng vind ivm verstikking.. en ik heb nu echt geen idee meer wat ik moet doen. Kraamzorg hier helpt ook niet echt mee.. want overdag doet ze dit niet en heb niet echt een antwoord gekregen wat ik moet doen om dit te verhelpen.. ik ben zelf kapot en mijn vriend ook.. we zijn chagerijnig tegen elkaar omdat we gewoon te weinig slaap hebben ik heb gisteren bijv. Maar 2 uurtjes geslapen intotaal en vandaag zal het waarschijnlijk het zelfde zijn.. en dan heb ik ook nog eens dat mijn borstten bijna ontploffen en ik die met de hand moet afkolven tegen de pijn en ik nog moet herstellen van de bevalling vanwegen hechtingen. Heeft er iemand een tip hoe ik mijn meisje haar ritme om kan draaien dat ze overdag misschien vaker wakker is en snachts gewoon slaapt.. want soms slaapt ze overdag gewoon 7 uur en wilt ze niet eens eten en moeten we het echt er in proppen en daarna slaapt ze gewoon weer verder. Of dat ze iniedergeval minder huilt vanwegen honger snachts.. ik heb forte staan van nutrilon maar durven we niet te geven aangezien er ook op staat dat er overlegt moet worden met het consultatiebureau en die zien wij nog een aantal dagen niet.. En de kraamhulp is heel erg volgens het boekje en weet "alles". Maar die is wat dit betreft totaal geen hulp.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hoi xmicheller,

Dank voor je vraag op het forum. Wat vervelend dat je dochter wat betreft de voeding zo onrustig is. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Veel succes!

Groetjes Leonie
    Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina