Ik ben vandaag voor het eerst met onze dochter naar de osteopaat geweest. Ze sliep overdag bijna niet meer terwijl ze erg moe was en huilde aan een stuk door, niets hielp. Ook kan ze haar ontlasting moeilijk kwijt en overstrekt zij zich enorm. Reden voor mij om naar de osteopaat te gaan. Volgens de osteopaat zat ze vol van spanning. Er is nu een wonder geschiet, ze slaapt en huilt niet . Alleen nu is het tijd voor de fles en is ze niet wakker te krijgen, heb de luier ook al verschoond. De fles doe ik in haar mondje maar die duwt ze er weer uit. Ze ligt er tevreden te slapen. Is dit normaal, hebben meerdere mensen dit meegemaakt?
Dit gebeurde hier net zo toen we met onze dochter bij de osteopaat waren geweest. De dagen erna nog een kleine terugslag (waren we voor gewaarschuwd en we moesten nog een keer terugkomen) en toen was het probleem (huilen, niet slapen, overstrekken, bergen spanning) verdwenen Afgelopen maandag ook met onze zoon geweest (overstrekken, huilen en voorkeurshouding) en precies hetzelfde effect. Nu hopen dat het de komende dagen nog beter gaat worden! Ik hoop voor je dat het gaat doorzetten en dat je straks een ander meisje hebt! gr. wup
Nou uiteindelijk heeft ze een uur later de fles gehad. We hebben nu al een heel ander meisje! Ben weer helemaal opnieuw verliefd op haar! Niet dat ik dat niet was maar ik was zo radeloos en wist niet wat haar mankeerde. Ze heeft vanavond nog even gehuild, maar een kind mag best even huilen. Ze ligt nu weer heerlijk boven in haar bedje te slapen. Zonder dat we uren met haar door de kamer hebben moeten lopen. Hopen dat het zo blijft, ben nog maar niet te optimistisch. Ik moet er met 3 weken weer heen.
Ik loop zelf bij de osteopaat en heb daar ook last van. Bij mijn zoontje kan ik me dat niet meer zo herinneren, maar mijn osteopaat zei in ieder geval dat het heel normaal was. Dat sommige mensen zich zelfs een beetje grieperig voelen na zo'n eerste behandeling, omdat er veel wordt losgemaakt in het lichaam. Geen zorgen dus. Oh ja, bij Siem hielpen die behandelingen trouwens erg goed en we hadden op slag een ander kindje! Overdag sliep hij beter en hij werd inderdaad rustiger. Maar zo moe als jij beschrijft, dat weet ik echt niet meer. Maar goed, da's dus normaal.
Nou vannacht ging het minder. Ze is om 00.15 uur en 4.00 uur wakker geweest en heeft beide keren de fles gehad. Na 4.00 uur wilde mw niet meer slapen en bleef huilen, uiteindelijk is ze op mijn buik in slaap gevallen. Normaal hoefden we er maar 1 keer uit s'nachts. Maar het kan natuurlijk ook toeval zijn. Vanmorgen was ze wel wat huilerig en vanmiddag om 13.00 uur is ze na de fles op bed gegaan, tot nu toe slaapt ze nog . Normaal gesproken zat ik bijna de hele dag met haar op de arm zodat ze af en toe een beetje sliep, ook huilde ze bijna de hele tijd. Dus wat dat aan gaat zijn we vooruit gegaan, hopelijk blijft het zo gaan.
Er wordt echt veel losgemaakt in een lichaam en dat maakt ook veel emotie los. Je kindje is alles nog aan het verwerken. Gun haar de tijd. Ze is nog erg jong hoor. Toen Siem zo oud was ging ik er regelmatig nog 3 x uit 's nachts. Het hoort er wel bij...
Ik vind het ook niet erg om er s'nachts uit te moeten. Normaal huilde ze veel overdag dus had ze haar slaap s'nachts wel nodig denk ik. Het gaat gelukkig wel wat beter met haar, huilt een stuk minder.
Een osteopaat behoort tot de manuele geneeswijze. Hij gebruikt geen apparaten en medicijnen. Een osteopaat spreekt het zelfgenezend vermogen aan, dat ieder mens in zich heeft. Dat gaat d.m.v. behandelingen, waarbij de osteopaat alleen de handen gebruikt en waarmee hij de verloren gegane bewegingsmogelijkheden in het lichaam herstelt. Zoek maar eens op op google.